ماهان شبکه ایرانیان

طراحی پله ورودی ویلا با ایده های لاکچری و خاص

در دکوراسیون چه داخلی و چه بیرونی، تنها سلیقه شما شرط نیست و موارد و فاکتورهای زیادی بر آن دخیل می باشند. در رابطه با طراحی پله ورودی ویلا نیز این موضوع صدق می کند و شما در کنار سلیقه خود، انتخابتان را با توجه به اصل هارمونی و نیز دیگر فاکتورها که در این مطلب به آن می پردازیم از میان انواع پله انجام دهید.

طراحی پله ورودی ویلا با ایده های لاکچری و خاص

پله یکی اجزای مهم ساختمان به شمار می رود که در دکوراسیون منزل و دکوراسیون ویلا نقش زیادی دارد. در واقع با طراحی پله کاربردی و زیبا می توان به دکوراسیون ساختمان اعتبار بخشید. با توجه به اینکه ویلا به طور خانه مسکونی مستقل جهت زندگی خانواده ای مدنظر قرار می گیرد، احتیاجی به محصور شدن راه پله میان 2 طبقه نبوده و به صورت آزاد در محیط قادر به اجرا است. دکوراسیون ورودی منزل چه در خانه های آپارتمانی و چه در خانه های ویلایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بسته به دو یا چند طبقه بودن ساختمان، از پله در فضای بیرونی و فضای داخلی استفاده می شود که این موضوع شامل طراحی ویلا نیز می شود و انواع ایده های شیک و زیبای طراحی پله ورودی ویلا را رقم می زند.

ویژگی های پله ورودی ویلا

طراحی پله ورودی ویلا مدرن و کلاسیک

طراحی پله حیاط ویلا در حال حاضر از جمله طراحی های داخلی مدرن به حساب می آید که بسته به سبک دکوراسیون ویلا (دکوراسیون ویلا مدرن و دکوراسیون ویلا کلاسیک) باید طراحی و اجرا گردد.در صورتی که طراحی پله شیک و خلاقانه در کنار کاربردی بودن یعنی مرتبط کردن دو سطح با ارتفاع مختلف، باعث زیبایی و اعتبار بخشیدن به طراحی داخلی و فضای بیرون و نما می گردد و این مرتبط سازی با استفاده از راه پله با تنوع بسیار انجام می شود. انواع راه پله از لحاظ متریال، کاربرد و اجزای تشکیل دهنده پله وجود دارد که به راه پله چوبی، راه پله بتنی، راه پله فولادی، راه پله فلزی و راه پله چوبی، راه پله پلکسی، پله سنگی، راه پله اداری، راه پله مسکونی، راه پله خارجی، راه پله تجاری و … تقسیم می شود.

طراحی پله های ورودی ویلای مدرن و به روز

35 ایده متنوع طراحی پله ورودی ویلا

طراحی پله های ورودی ویلا

انواع راه پله ورودی ویلا

از مهم ترین آپشن های طراحی و دکوراسیون راه پله ویلا، انتخاب مدل راه پله می باشد که بسته به انتخابی که انجام می دهید می توانید در چگونگی نما و شکل ویلا نقش داشته باشید. فاکتورهایی دخیل در انتخاب شما علاوه بر طرح راه پله، هارمونی راه پله با نمای ویلا است. مثلا برای نمای رومی ویلاها، نباید به هیچ وجه از راه پله چوبی استفاده نمایید.

طراحی پله های ورودی ویلای مدرن و جدید

مدل پله فلزی فرفوژه

مدل پله گرد فلزی از جمله مدل های پله های محبوب برای دکوراسیون ویلاها به شمار می رود.

انواع پله ورودی ویلا مدرن و سنتی

مدل پله فلزی ساده

طراحی و اجرای پله گرد فلزی ساده انتخاب فوق العاده ای در منازل ویلایی است.

مدل پله فلزی گرد

در منازل 2 طبقه ویلایی به منظور ارتباط برقرار کردن و تردد هر 2 طبقه ها به درون حیاط، می توانید از پله گرد فلزی استفاده نمایید که پله پیچ و یکدست اجرا می شود.

طراحی پله های ورودی ویلاها

مدل پله سنگی

نمای سنگی از جمله نماهای محبوب دکوراسیون فضای بیرونی ساختمان ها محسوب می شود که انتخاب مدل پله سنگی در ورودی ویلاها نیز ایده آل و یک انتخاب شیک می باشد.

طراحی پله های ورودی ویلای مدرن و زیبا

مدل پله چوبی

چوب از طبیعت نشات می یابد و سوغات طبیعت است که با استفاده از آن در دکوراسیون داخلی و خارجی می توان حال و هوای ساده و صمیمانه ای بخشید. علاوه بر دکوراسیون کلبه چوبی و دکوراسیون خانه جنگلی، چوب را می توان یکی از گزینه های محبوب و ترند دکوراسیون داخلی و نیز فضای بیرونی به شمار آورد که در رابطه با دکوراسیون ویلای سنتی نیز صدق می کند. بنابراین در صورتی که ویلای شما با فاکتورهای دکوراسیون سنتی اجرا شده است؛ پله چوبی انتخاب خوب و یا به بیانی بهترین انتخاب می باشد.

دکوراسیون و اجرای پله ورودی ویلا

طراحی پله ورودی ویلا با دکوراسیون مدرن و سنتی

مدل پله آجری

پله آجری یکی از متریال های شیک و فانتزی برای طراحی پله ورودی ویلا به شمار می رود. با استفاده از این پله فضای حیاط به طرز چشمگیری جذاب و منحصر به فرد می شود. می توانید برای زیبایی بیشتر از آجرهای تزیینی با رنگ های زیبا و متنوع بهره ببرید.

35 ایده به روز طراحی پله ورودی ویلا

مدل پله استیل و یا آلومینیومی

پله های آلومینیومی و نیز استیل، پله هایی هستند که از این فلزات برای تولید آن استفاده شده است. مدل پله های آلومینیومی و استیل نمایی جذاب و درخشان دارند که باعث می شوند رد صورت استفاده از آن ها برای طراحی پله ورودی ویلا، حالتی مدرن و شیک به ویلا  و فضای بیرونی ببخشید. قابل ذکر است که این پله ها به شکل سازه هایی از قبل تولید شده عرضه می گردند.

مدل پله بتنی

پله بتنی همانطور که از نام آن مشخص است از متریال بتن ساخته می شود. این پله البته که از نظر استحکام و دوام بسیار بالا است، اما یکی از معایب آن تنوع کم آن می باشد.

انواع پله ورودی ویلا مدرن و سنتی

مدل پله مدرن

مدرن بودن سبکی است که در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی (نما) و فضای بیرونی حیاط محبوییت بالایی دارد. مدرن بودن به طراحی های ساده و شیک تاکید دارد که این موضوع در مورد پله و راه پله نیز صدق می کند و برای طراحی پله ورودی ویلا مدرن انتخاب فوق العاده ای است.

35 ایده لاکچری طراحی پله ورودی ویلا

مدل پله سلطنتی

ویلا سنتی و ویلای سلطنتی از جمله ویلاهای با دکوراسیون های متنوع است که هر کدام به نوبه خود محبوب و جذاب هستند. ترکیب پله سنگی و نرده فلزی می تواند یک دکوراسیون سلطنتی خارق العاده را رقم بزند.

ویژگی های پله ورودی ویلا

مشخصه های پله ورودی ویلا

برای اجرای هر سازه و بنا و فضایی یکسری فاکتورها بر اساس نتیجه نهایی که مدنظر دارید، مطرح می شود که باید با توجه به اصل هارمونی به کار ببرید. در واقع هر سبک و هر طراحی و اجزایی یکسری ویژگی هایی دارد که با آنها تعریف و معرفی می شود. به مشخصه های پله ورودی ویلا در ادامه می پردازیم:

35 ایده جذاب طراحی پله ورودی ویلا

هارمونی پله ورودی با طراحی داخلی و نمای ویلا

همانطور که بارها به این اصل اشاره شده است، باید تمامی اجزای ساختمان و همچنین ویلا با یکدیگر هارمونی داشته باشند. برای طراحی پله ویلا می تواند از انواع راه پله با متریال و طراحی های مختلف بهره ببرید به شرطی که با سبک دکوراسیون ویلا هماهنگی داشته باشد.

انواع پله ورودی ویلا مدرن و سنتی

رفت و آمد آسان و بی خطر

پله ها باید دارای اندازه های استاندارد ارتفاع و عرض و عمق باشد تا رفت و آمد بی دردرسر و آسانی وجود داشته باشد. همچنین به منظور ایمن ساختن این فضا، لازم است از نرده پله منساب و محافظ های ایمنی بهره ببرید و با به کارگیری اصل نورپردازی مناسب عبور و مرور را ساده و بی خطر نمایید.

طراحی پله ورودی ویلا با دکوراسیون مدرن و سنتی

تزیین با گیاهان

می توانید برای تزیین راه پله و تزیین ورودی ویلا از عناصر طبیعی و همچنین گل ها و گیاهان استفاده نمایید. گلدان ها را در پیرامون پله ها چیدمان داده و فضای سبز زیبایی را ایجاد نمایید.

خلاقیت به خرج دهید و در کنار کاربردی بودن می توانید با یک طراحی توام با خلاقیت، به خلق یک فضای زیبا و شیک اقدام کنید.

35 ایده منحصر به فرد طراحی پله ورودی ویلا انواع پله ورودی ویلا مدرن و سنتی   طراحی پله ورودی ویلا با دکوراسیون مدرن و سنتی    طراحی پله ورودی ویلا شیک و زیبا

 

دکوراسیون و اجرای پله ورودی ویلا    دیزاین شیک راه پله

طراحی پله های ورودی ویلای مدرن و زیبا  تزیین راه پله در خانه ها و ویلاهای مدرن

انواع پله ورودی ویلا مدرن و سنتی

پله سنگی مدرن و جدید

ویژگی های پله ورودی ویلا

مدل راه پله لوکس و مدرن

طراحی پله ورودی ویلا با دکوراسیون مدرن و سنتی طراحی پله شیک و مدرن

ویژگی های پله ورودی ویلا   تزیین پله با گل و گیاه

انواع پله ورودی ویلا مدرن و سنتی

پلکان ساده و شیک برای ویلاهای مدرن

دکوراسیون و اجرای پله ورودی ویلا پله سنگی شیک و سفید در ویلای لوکس

دکوراسیون و اجرای پله ورودی ویلا

مدل راه پله لوکس و کاربردی ویلا دو طبقه

طراحی پله ورودی ویلا با دکوراسیون مدرن و سنتی

طراحی شیک راه پله

35 ایده شیک طراحی پله ورودی ویلا

مدل پله شیک برای قسمت ورودی ساختمان

ویژگی های پله ورودی ویلا

پله سنگی زیبا و شیک

ویژگی های پله ورودی ویلا

در این مطلب که با همراهی شما به پایان رسید، ایده های زیبا و متنوعی از طراحی پله ورودی ویلا را بررسی کردیم، همچنین به ویژگی ها و انواع پله ورودی ویلا پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مطلب ضمن مشاهده تصاویر ارائه شده برایتان مفید واقع شده باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان