ماهان شبکه ایرانیان

بیت الله عبداللهی کیست؟

بیت الله عبداللهی، نماینده «اهر و هریس» در مجلس دوازدهم، متولد سال ۱۳۳۸ است و اولین تجربه حضور خود در پارلمان را در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی تجربه کرده است.

بیت الله عبداللهی کیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیت الله عبداللهی، نماینده «اهر و هریس» در مجلس دوازدهم، متولد سال 1338 در شهر هریس، واقع در استان آذربایجان شرقی و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت بوده و دوره‌های متعدد مدیریت سیاسی، مدیریت بحران، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را گذرانده است.

نماینده اهر و هریس، اولین تجربه حضور خود در پارلمان را در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با کسب 23 هزار و 144 رای از مجموع 94 هزار و 363 رای، تجربه کرده است. 

بیت الله عبداللهی در دوره دوازدهم از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان شرقی  موفق به کسب 31 هزار و 676 رأی از مجموع 76 هزار و 710 رأی شده است، که نسبت این آراء به کل تعداد واجدین شرایط در شهرهای اهر و هریس که «157 هزار نفر بوده است» چیزی حدود «21 درصد» است.

از دیگر سوابق عبداللهی می‌توان به فرمانداری شهرستان های هریس، شبستر، سراب، مرند؛ مدیرعاملی صنایع دستی شمال غرب کشور (استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان)؛ مدیر کلی اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی؛ مدیر کلی آمار و اطلاعات (اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) معاونت و برنامه‌ریزی استان؛ مشاورت ایثارگران استاندار اشاره کرد.

عبداللهی هم اکنون عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور است. بنا بر اخبار منتشر شده در رسانه ها وی عضوی از «فراکسیون مستقلین» در مجلس دوازدهم است.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان