مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان در گفت‌وگو با میزان:

کودکان مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین شهر کرمان توانمند می‌شوند

مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان از اجرای مدل و الگوی ملی محتوایی توانمندسازی کودکان زیر ۷ سال با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با عنوان «مفاهیم پایه اجتماعی» در کرمان خبر داد.

کودکان مناطق آسیب پذیر وحاشیه نشین شهر کرمان توانمند می‌شوندمحبوبه میرزابیگی مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: برای اجرای هدفمند و نظام‌مند این برنامه، دوره تربیت مربی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان برگزار و مربیان احراز صلاحیت شده به اجرای مدل الگوی‌های محتوایی توانمند سازی کودکان زیر 7 سال در نقاط آسیب پذیر حاشیه نشین شهر کرمان می‌پردازند.

وی تاکید کرد: ریشه اغلب مشکلات اجتماعی، شخصی و رفتاری انسان عصر حاضر در ضعف یادگیری مهارت‌های پایه و بنیادین متناسب با اوضاع و احوال جامعه خویش است و مهمترین دوران آموزش این مفاهیم در سنین طلایی رشد یعنی بین 3 الی 5 سالگی است.

این مقام قضائی ادامه داد:آنچه مهم می‌باشد این است که در این بازه زمانی طلایی، باید به نحوی عمل کرد که تمامی ویژگی‌های انسان سالم، خودکنترل و اجتماعی در قالب‌های مورد پسند کودک، در این دوران به وی منتقل و آموزش داده شود.

وی بیان داشت: به منظور توجه و اهتمام به پیشگیری‌های اولیه، ارائه‌ آموزش‌های یکپارچه و توسعه ادبیات پیشگیری بخصوص پیشگیری اولیه در میان والدین و مربیان، افزایش دانش و مهارت والدین و مربیان در ارتباط با تربیت کودک مثبت، اجتماعی و خود کنترل؛ مدل و الگوی ملی محتوایی توانمندسازی کودکان زیر 7 سال در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با عنوان «مفاهیم پایه اجتماعی» تدوین شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر