آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت مس از جمله صنایع استراتژیک کشور به شمار می‌رود و آمادگی داریم به سهم خود از اقدامات توسعه‌ای در این صنعت حمایت کنیم.

آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که در محل این شرکت برگزار شد، افزود: صنعت مس کشور از ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش معدنی برخوردار است که متاسفانه تاکنون کمتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. بانک رفاه کارگران آمادگی دارد تا در راستای این مهم از واحدهای تولیدی فعال حمایت کند. 

وی با بیان اینکه، صنعت مس از جمله صنایع با آلایندگی پایین و آینده‌دار کشور به شمار می‌رود، گفت: بخشی از عقب‌ماندگی کشور در بخش تولید مس به کمبود سرمایه‌گذار مناسب برمی‌گردد که بانک رفاه کارگران می‌تواند در این زمینه شریک استراتژیک شرکت ملی صنایع مس ایران باشد.

دکتر للـه‌گانی به ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در صنعت مس کشور اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، می‌توانیم این صنعت را در مسیر توسعه فناوری‌های نو یاری کنیم.

وی با بیان اینکه، بانک رفاه کارگران در موضوعات مختلف می‌تواند همیار شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر توسعه باشد، خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات ارزی ازجمله این موارد است؛ صرافی بانک رفاه به عنوان صرافی برتر نظام بانکی می‌تواند در این زمینه نقش محوری ایفا کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: ارائه تعهدات ضمانت‌نامه‌ای، انتشار اوراق گواهی، ارائه خدمات دیجیتال، اعطای خدمات اعتباری و.... از جمله حمایت‌هایی هستند که بانک رفاه می‌تواند به واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس کشور ارائه کند.

آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس

دکتر للـه‌گانی در پایان به اوراق گام اشاره کرد و گفت: این اوراق با هدف رفع موانع پولی، رونق تولید، هدایت منابع مالی به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی و تامین سرمایه‌درگردش سالم و پایدار و در راستای تامین مالی واحدهای تولیدی، منتشر می‌شود.

دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز طی سخنانی در این نشست با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس کشور خاطرنشان ساخت: آمادگی داریم همکاری‌های متقابل خود با بانک رفاه را بیش از گذشته توسعه دهیم.

وی به آخرین وضعیت صنعت مس کشور اشاره کرد و گفت: ایران در بخش ماده معدنی رتبه پنج جهان را در اختیار دارد اما در بخش تولید مس رتبه مناسبی نداریم و امیدواریم با حمایت‌های بانک رفاه کارگران بتوانیم در این زمینه نیز به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.

دکتر رستمی با بیان اینکه، افزایش ظرفیت‌های اکتشافی ازجمله اقدامات توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران به شمار می‌رود، تصریح کرد: در این زمینه نیازمند ماشین‌آلات جدید و بهره‌برداری از دانش نو و ظرفیت‌های دانش‌بنیان هستیم؛ بانک رفاه کارگران در این بخش نیز می‌تواند همکار مناسبی برای شرکت باشد.

وی افزود: در حال حاضر تنها 7 درصد صنایع مس کشور کشف شده است و برای توسعه اقدامات در این زمینه نیازمند یاری بانک رفاه کارگران هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان