متن در مورد گیتار با نوشته های احساسی و رمانتیک

همانطور که می دانید بعضی از افراد علاقه زیادی به نواختن گیتار دارند و گیتار در همه وقت با عشق و احساس همراه می باشد که در مورد آن جملات ناب با مفاهیم زیبایی گفته شده است که در این مقاله مجموعه ای از متن درباره گیتار را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

متن در مورد گیتار با نوشته های احساسی و رمانتیک

نواختن گیتار در تمام وقت ها در انسان حس عشق را به وجود می آورد و درباره گیتار جملات ناب با مفاهیم دلنشینی گفته شده است بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایل به مطالعه متن در مورد گیتار دارید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جملات زیبا در مورد گیتار

مجموعه ای از متن در مورد گیتار

درباره گیتار جملات ناب و زیبایی گفته شده است و برای آن دسته از افرادی برای خودشان و تنهایی شان و یا برای بقیه گیتار میزنند مناسب است به همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از متن درباره گیتار را در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد تا از بین آن ها متنی ناب و زیبا را انتخاب کنید.

جملات زیبا و ناب در مورد گیتار

 

فقط به یک گیتار، یک شب و یک سال دریا نیاز دارم. میخواهم در شب که هیچ کسی نیست به لب ساحل دریا بروم و در آنجا موسیقی ای که همیشه میخواستم را با گیتارم بنوازم. میخواهم خودم را به شنیدن آن موسیقی دعوت کنم، میخواهم خودم را به یک حال خوب بی نظیر دعوت کنم. دیگر بس است تمام حال بدی ها، دیگر بس است تمام ناراحتی ها، می خواهم اندکی هم که شده از همه اینها فاصله بگیرم و با یک گیتار احساس خوب را به دل و قلبم راه دهم.

*****

به یاد داری آن شب هایی که برایت گیتار میزدم و تو در رویا غرق میشدی؟ خیال میکردم که رویای خودم و خودت را میبینی، خیال میکردم که دستانم را در دستان تصور میکنی در حین اینکه از زندگی لذت میبریم، اما اینگونه نبود، تو هیچوقت به من ذره ای هم فکر نمیکردی. تمام نت هایی که در آن شب ها برایت می نواختم موسیقی آرامش بخشی برایت می ساختند که تو را می بردند به زندگی بدون من، آنجا که بدون من خوش بودی و خیال بدون من بودن را در سرت می پررواندی. من در ان شب ها برایت وسیله ای شده بودم تا با من خیال بی من بودن را کنی.

*****

هنوز هم دوستت دارم، هنوز هم حاضرم به مانند روزهایی که برایت گیتار میزدم و تو در رویا غرق میشدی برایت گیتار بزنم، هنوز هم حاضرم عاشقانه هایم را به پایت بریزم. هیچ وقت دیر نیست، برای عاشق تو بودن هرگز دیر نیست. تا ابد هم که باشد به دنبال فرصت هستم تا آن روزها را زنده کنم، همان روزهایی که عاشقانه کنارم می نشستی و به آهنگ هایی که با گیتار میزدم گوش می سپردی. باور کن که دلم برای آن روزها تنگ است دلم برای تک تک آن آهنگ ها و دیدن چهره ات وقتی که در رویا بودی تنگ است.

*****

متن درباره گیتار با مفاهیم دلنشین

متن با مفاهیم ناب درباره گیتار

تو به مانند یک گیتاریست بودی و من برایت به مانند گیتاری بود که هر آنگونه که میخواستی آهنگ مینواختم. من هر کاری که دوست داشتیم یکردم، هر چه که میگفتی را بی درنگ انجام میدادم و هر چه که در دلت بود را برایت به ارمغان می آوردم. من درست به مانند یک گیتار که در اختیار گیتاریستش است در اختیار تو بودم و تو با من آهنگ زندگی ات را می زدی. تو با من به تمام خواسته هایت رسیدی اما بعد از انکه دیگر مرا نخواستی رهایم کردی و به سراغ ساز دیگری رفتی. دلم برایش می سوزد، فکر میکند که تو عاشق او هستی، نمی داند که تو فقط برای نواختن خواسته هایت از ساز زندگی او استفاده میکنی.

*****

عشق و گیتار یه رابطه ی مستقیمی با هم دارن. هر دو میتونن به آدم آرامش بدن، هر دو میتونن ذهن آدم رو آروم کنن و هر دو میتونن همدم تنهایی های آدم باشن.

*****

اگه میخوای یه گیتاریست حرفه ای بشی، باید با عشق گیتار بزنی و با هر بار زدنش، عشق رو در تمام وجودت احساس کنی. غیر از این باشه نه اینکه نتونی گیتار رو یاد بگیری بلکه یاد میگیری اما هیچوقت نمیتونی حرفه ای شروع به نواختنش کنی. چون گیتار یه ساز برای عاشقاست و برای حرفه ای زدنش فقط باید عاشق باشی.

*****

عشق برای من توی گیتار زدن نهفته شده. وقتی که به سمت گیتارم میرم و اون رو برمیدارم و شروع میکنم به زدنش، انگار معشوق در کنار من نشسته و داره با کلمه هاش ذهن من رو آروم میکنه و داره با حرف زدنش آرامشی وصف ناپذیر به من هدیه میده.

*****

متن درباره گیتار با مفاهیم دلنشین

متن ناب کوتاه و طولانی درباره گیتار

عشق من گیتار منه و هر بار که کسی بپرسه که تا حالا عاشق شدی، صد در صد میگم بله و زمانی که پرسید کی میگم گیتارم که کنج خونمه و همدم تنهایی ها و دل پر از آشوبمه.

*****

اگه یه روز پر از استرس داشته باشم، یه روز پر از درد و سختی، یه روزی که اصلا بهم خوش نگذشته باشه، کافیه آخرش بیام و گیتارم رو بردارم. این گیتار با هر موسیقی ای که تولید میکنه، عشقی به من میده که با این عشق میتونم تموم درد و سختی هایی که توی روز کشیدم رو فراموش کنم.

*****

گیتار زدن برای من یک عشقه، یک عشق پاک! هیچوقت اجازه نمیدم که کسی بخواد حرمت این عشق رو از بین ببره. هنوز هم موندم که بعضیا چطور میتونن بگن موسیقی حرومه؟! چطور میتونن بگن که موسیقی تو رو از خدا دور میکنه؟ چطور پس وقتی من مینوازم و گوش میدم اینطوری نیست؟ چرا این گیتار با موسیقی هاش وقتی نواخته میشه یک عشق پاک در من به وجود میاره! عشقی که منو به خدا نزدیک تر میکنه.

*****

گیتارم رو میزنم نه برای اینکه دیگران به به و چهچه کنن و ازم تعریف کنن بلکه میزنم به خاطر عشقی که به اون دارم. همدم و رفیق تنهایی های من گیتارمه. خیلی وقت ها خیلی رفیق ها که انتظارش رو نداشتم پشتم رو خالی کردن اما همین گیتار برام موند و یه دنیا آهنگ که میتونستم باهاش بنوازم.

*****

بین من و گیتارم یک رابطه ی خیلی عمیق نهفته هست! رابطه ای که امروزی ها به اون میگن عشق. بعضی وقتا از ته دل خدا رو شکر میکنم که باعث شد من هم عشق رو در زندگیم درک کنم. بله درسته! من عاشق گیتارم شدم، عاشق کارم شدم. گیتار زدن برای من یک عشق محضه که خدا رو صدها بار شکر میکنم که باعث شد مسیر زندگی من به سمت گیتار زدن بره.

*****

گلچینی از متن در مورد گیتار

متن زیبا در مورد گیتار با مفاهیم دلنشین

کسی که گیتار میزنه، سند آرامش روحش رو امضاء میکنه. در عجبم که بعضی ها میگن موسیقی باعث میشه ذهن و روان آدم به هم بریزه. من و گیتارم هر بار که به هم رسیدیم، با همون آهنگ ها حرف هایی رو به هم زدیم که فقط و فقط آرامش محض بود. اون حرف ها همون موسیقی ها بودن. خوشحالم که یک گیتاریستم و با موسیقی های گیتارم حرف دلم رو میزنم؛ حرف هایی که سرشار از آرامشه.

*****

بعضی وقتا به کسایی که گیتار میزنن حسودیم میشه. آخه اونا یه چیز زیبا خلق میکنن به نام موسیقی. موسیقی ای که میتونه آرامش قلب و روح باشه. حسودیم میشه به همه اونایی که با گیتار زدنشون میخونن! آخه میدونم که پشت این خوندنا چقدر درد نهفته هست که با هر بار زدن گیتار و خوندن سعی میکنن این درد ها رو فراموش کنن. و چه یار وفاداریه گیتار که هر باره هم باعث میشه اونا تمام دردهاشون رو یادشون بره.

*****

به نظرم اگه میخوای یک گیتاریست خوب بشی، باید از تنهاییت لذت ببری و سعی کنی بیشتر تنها باشی. تنهایی یه فضای عاشقانه و خاص رو برات به وجود میاره و همین فضا باعث میشه که بهترین موسیقی ها به ذهنت بیان. برای گیتاریست حرفه ای شدن، یک تنهای حرفه ای بودن هم لازمه که هر موقع بخوای تنها بشی و در خلوت خودت شروع به نواختن آهنگ های دلت کنی.

*****

گیتار زدن واقعا هنر میخواد. اینکه چشم یک عالمه آدم به دست تو باشه که چی میخوای بنوازی واقعا سخته. فکر اینکه مبادا سوتی بدی و مبادا بقیه سازت رو مسخره کنن خیلی ذهنت رو درگیر میکنه. اما در این حین فقط باید به ذهنت آرامش بدی و بذاری که گیتار خودش انتخاب کنه که چی میخوای بزنی. تو فقط دستات رو ببر رو سیم هاش و بعد باهاش همراهی کن. اگه به حرف گیتارت گوش کنی، بهترین سازها رو میزنی. حرف های گیتارت از دلت میان.

*****

مجموعه ای از متن در مورد گیتار

امیدواریم شما عزیزان از مطالعه جملات زیبا درباره گیتار نهایت بهره را برده باشید در  پایان به شما عزیزان پیشنها می کنیم در صورت تمایل با کلیک بر روی متن زیبا می توانید جملات ناب با مفاهیم دلنشین و زیبایی را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان