طرز تهیه کوکی شیر عسلی با طعم بی نظیر

کوکی نوعی شیرینی و عصرانه خوشمزه ای است که در دل خیلی ها جای باز کرده، برای تهیه کوکی نیاز به مواد اولیه زیادی ندارید و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. کوکی انواع مختلف و خوشمزه ای دارد که یکی از این خوشمزه ها کوکی شیر عسلی است.

طرز تهیه کوکی شیر عسلی با طعم بی نظیر

کوکی ها نوعی شیرینی محبوب بین تمامی کشورها می باشد که بار روش های مختلفی تهیه و سرو می شود. کوکی، یک نوع شیرینی کلاسیک با طعمی عالی معروف است. کوکی به چند دسته که مواد اولیه ساده و مواد اولیه گوناگون دارند تقسیم می شود. در کوکی های مختلف از همان دستور تهیه کوکی ساده استفاده می شود اما با کمی تغییرات به یک کوکی مانند کوکی شیر عسلی تبدیل می شود. در این مطلب طرز تهیه کوکی شیر عسلی با طعمی بی نظیر قرار گرفته است.

برای تهیه این کوکی نیاز به مواد اولیه زیادی ندارد و کلا از ترکیب 3 مواد اولیه ساده و مقوی تهیه می گردد. مواد اولیه ای مانند شیر عسلی و نشاسته ذرت استفاده می شود. کوکی همچون بیسکویت عروسکی و توپک شکلاتی از شیرینی های مورد علاقه کودکان نیز می باشد زیرا به بدن انسان آسیبی نمی رساند و مضر نیست. شما کوکی شیر عسلی را در مدت زمان کمی می توانید تهیه و با چای و قهوه سرو کنید.

کوکی شیر عسلی خوشمزه

مواد لازم

  • شیر عسلی: 70 گرم
  • کره: 130 گرم
  • نشاسته ذرت: 200 گرم

طرز تهیه کوکی شیر عسلی با طعمی بی نظیر

ابتدا برای تهیه کوکی مواد را از حدود 15 دقیقه قبل بیرون بگذارید تا بافت شیرینی خوشمزه تر شود. اگر کره آب نشد کمی بیشتر صبر کنید باید کره تقریبا له شود. فر را در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا قبل از آماده سازی شیرینی فر گرم شود.

در مرحله آماده سازی شیرینی کوکی شیر عسلی، کره به همراه شیر عسلی را در یک کاسه مناسب بریزید و با یک قاشق مناسب بردارید سپس در حدی که شیر عسلی و کره مخلوط و یکدست شوند هم بزنید.

نشاسته را در کاسه ای که آن ها را مخلوط کردید الک کنید و خمیر را با نوک انگشتان ورز دهید تا کاملا مخلوط شود و بعد مقداری از خمیر کوکی شیر عسلی را بردارید و داخل یک قالب سیلیکونی با دست فشار دهید.

کوکی شیر عسلی قلبی

زمانی که خمیر کاملا شکل گرفت آن را از درون قالب در بیاورید و بر روی سینی فری که از قبل کاغذ روغنی پهن شده بگذارید. برای شکل دادن کوکی ها از قالب های مختلف به غیر از سیلیکونی می توان استفاده کرد.

سینی را در طبقه وسط فر با دمای 180 درجه به مدت 15 الی 20 دقیقه قرار دهید و بعد از گذشت این زمان می توان آن را از فر بیرون آورد. اگر دیدید کوکی ها طلایی شدند اما زمان کمتری پخته اند می توانید از فر در آورید.

طرز تهیه کوکی شیر عسلی خوشمزه

در آخر که کوکی های شیر عسلی خنک شدند از قالب جدا کردن و با چای میل کنید اگر علاقمندید تا انواع کوکی های خوشمزه و متنوع را در خانه و به آسان ترین روش تهیه کنید بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان