بهره برداری از بیش از ۱۷۰ کیلومتر آسفالت و توسعه راه روستایی در لرستان

به مناسبت دهه مبارک فجر آیین بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بهره برداری از بیش از 170 کیلومتر آسفالت و توسعه راه روستایی در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با حضور دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان، احمدی چگنی فرماندار خرم آباد، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در لرستان ، اعضای شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ، 171 کیلومتر ساخت راه روستایی در لرستان افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان ضمن تبریک 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و پیرو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان، با پشتیبانی مقام عالی وزارت و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و حمایت های مسئولین ارشد استانی به ویژه استاندار و معاون عمرانی استانداری و با همت پرسنل سخت کوش راهداری استان ، امروز شاهد بهره برداری از 171 کیلومتر ساخت ، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان می باشیم.

وی افزود: 171 کلیومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 400 میلیارد ریال در قالب 73 پروژه در سطح استان می باشد که امروز به صورت نمادین در یکی روستاهای(چغاهروشی) شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

شیروانی تصریح کرد: 80 کیلومتر راه روستایی دیگر در شرف آسفالت می باشد که تا پایان سال مالی این مقدار نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در استان 6 هزار و 100 کیلومتر راه روستایی در استان داریم که میانیگن آسفالت انها 74 درصد است، همچنین هزار و 100 کیلومتر راه روستایی در مناطق مرزی شهرستان ها و نقاط دور افتاده به صورت شنی و خاکی می باشد، که در صورت عنایت ویژه مقام عالی وزارت در تلاش برای رفع محرویت زدایی و آسفالت این محور ها نیز هستیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر