همکاری داریوش خنجی با بونگ جون هو در میکی ۷

داریوش خنجی برای فیلم‌برداری فیلم بعدی بونگ جون هو با عنوان «میکی ۷» انتخاب شد. در آخرین توییتی که برای به روز رسانی اخبار فیلم «میکی ۷» جدیدترین فیلم بونگ جون هو منتشر شده است

همکاری داریوش خنجی با بونگ جون هو در میکی 7

تحریریه زندگی آنلاین : داریوش خنجی برای فیلم‌برداری فیلم بعدی بونگ جون هو با عنوان «میکی 7» انتخاب شد. در آخرین توییتی که برای به روز رسانی اخبار فیلم «میکی 7» جدیدترین فیلم بونگ جون هو منتشر شده است از همکاری داریوش خنجی برای فیلم‌برداری این فیلم خبر داده‌اند. بونگ جون هو فیلم جدیدش «میکی 7» را قرار است با رابرت پتینسون به عنوان بازیگر اصلی از آگوست (مرداد) جلوی دوربین ببرد. مارک رافلو، تونی کولت و نایومی اکی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«میکی 7» که جدیدترین فیلم بونگ جون هو پس از ساخت فیلم تحسین شده «انگل» است با اقتباس از رمان علمی-تخیلی «میکی 7» نوشته ادوارد اشتون ساخته می‌شود. داریوش خنجی که فیلم‌بردار فیلم‌های تحسین شده‌ای چون «هفت» بوده پیش از این در فیلم «اوکجا» بونگ جون هو با وی همکاری کرده بود.

بیشتربخوانید:

چهره عجیب اوشین در سن 70 سالگی + عکس

گفته شده «میکی 7» که نگاهی به فیلم‌های «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دارد درباره کارمندی دارای تاریخ مصرف است که به یک سیاره یخی برای بررسی فرستاده شده اما برخلاف موارد قبلی این بار حاضر نیست بمیرد و جایش را با «میکی 8» که کلون خودش است، عوض کند.

«الماس‌های تراش نخورده» از جمله فیلم‌هایی است که خنجی فیلم‌برداری کرده است. وی که فیلم‌بردار «زمان آرماگدون» هم بوده ماه پیش مسترکلاسی در جشنواره کن برگزار کرد. تولید «میکی 7» از آگوست تا دسامبر در بریتانیا انجام می‌شود تا فیلم جدید بونگ جون هو به جشنواره کن 2023 برسد. این فیلم بعد از «اوکجا» دوباره به زبان انگلیسی ساخته می‌شود. «میکی 7» بار دیگر با همکاری «پلان بی» برد پیت به عنوان تهیه کننده ساخته می‌شود. این کمپانی تهیه کننده «اوکجا» در سال 2017 بود.

بیشتربخوانید:

چهره بعد از شیمی درمانی مارال فرجاد+ عکس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان