کاربرد پودر بیک و نحوه صحیح استفاده از آن

کاربرد پودر بیک بسیار زیاد می باشد و در این مطلب سعی کرده ایم تمامی آن چه که باید در رابطه با این پودر و تفاوت آن با فیکساتور بدانید را برایتان بیان می کنیم.

کاربرد پودر بیک و نحوه صحیح استفاده از آن

کاربرد پودر بیک در آرایش کردن امروزه جایگاه ویژه ای دارد و شما می توانید با استفاده از این پودر ها و آرایش خود را زیبا تر کنید و آن را یک دست تر در بیاورید با این حال این کار می تواند از جمع شدن کرم پودر در صورت شما پیشگیری کرده و چین و چروک هایتان را به راحتی پوشش خواهد داد. در ادامه موارد استفاده از این پودر را بیش تر برایتان توضیح می دهیم.

آرایش و تثبیت آن

کاربرد پودر بیک

استفاده از این پودر در آرایش به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر و راحت تر از پس این کار بر بیایید و آرایش شما کاملا صاف و یک دست خواهد شد. یکی از کاربرد های دیگر پودر این است که می تواند از تجمع بیش از حد کرم پودر و کانسیلر روی پوست شما پیشگیری کرده و در نهایت از دیده شدن چین و چروک هایتان جلوگیری می کند. از دیگر کاربرد های این پودر می توان به روغن گیری آن اشاره کرد که می تواند روغن های اضافی پوستتان را جذب کرده و ماندگاری آرایش شما را تا حدود بسیار زیادی افزایش خواهد داد.

این پودر ها دارای ظاهر بسیار شل می باشند و همین مورد می تواند به شما کمک کند تا بتوانید آن ها را به راحتی بر روی پوست خود بزنید و از تمیز بودن آرایش خود نهایت لذت را ببرید. در ابتدا که از این پودر استفاده می کنید صورت شما بسیار سفید خواهد شد ولی نیازی به نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا با پاک کردن این پودر صورت شما حالت مات و طبیعی تری را به خود خواهد گرفت.

نکته ای بسیار مهم که در حین خرید این پودر باید رعایت کنید این است که نباید از موادی مانند سیلیکا، اکسید تیتانیوم و زینک اکساید در آن استفاده شده باشد زیرا این مواد می توانند منجر به ایجاد فلش بک روی صورت شما شده و صورت شما را در تمامی عکس ها غیر طبیعی خواهند کرد.

همانطور که می دانید استفاده از این پودر می تواند کنتراست طبیعی برای پوست شما ایجاد نماید. این پودر را می توانید در زیر خط گونه نیز استفاده کنید و باعث بهبود کانتور ها در آرایش می شود. استفاده از این پودر در اطراف بینی هم امکان پذیر می باشد و می تواند با کاهش چربی های آن منطقه از بد شدن آرایش شما و خراب شدنش پیشگیری خواهد کرد. در واقع این پودر به شما کمک می کند تا بتوانید آرایش خود را برای مدت بیش تری نگهدارید و نیازی به تمدید آن نداشته باشید و این موضوع از کاربرد های پودر بیک می باشد.

از دیگر کاربرد پودر بیک می توان به این مورد اشاره کرد که می توانید این پودر را زیر چشم هایتان بزنید و بعد از این که آرایش چشم هایتان تمام شد تمامی مواد ریخته شده را به همراه این پودر حذف کنید و این کار می تواند منجر به کثیف نشدن آرایش شما شود.

بیک کردن آرایش با پودر مخصوص

نحوه زدن پودر بیک

برای این که بتوانید این پودر را به درستی استفاده کنید باید مراحلی را طی کنید. مراحل استفاده از این پودر در آرایش را برای شما بیان خواهیم کرد.

  1. ابتدا باید کرم پودر خود را بزنید و آن را به خوبی روی صورت خود محو کنید.
  2. اگر می خواهید کانسیلر استفاده کنید باید برای زیر چشم ها و اطراف لب ها از نوع مناسب ان استفاده کنید.
  3. با استفاده از یک پد مرطوب مقداری از این پودر را برداشته و آن را آرام و با حرکات ضربه ای روی چانه، خط تی و زیر چشم هایتان بزنید.
  4. در اصل باید بدانید که این پودر در بخش هایی از پوست به کار برده می شود که با استفاده از رنگ روشن هایلایت شده اند.
  5. بعد از 10 الی 15 دقیقه می توانید اضافی پودر را با استفاده از یک براش بادبزنی از روی پوستتان حذف کنید.

نکته : اگر به جای این پودر از پودر بچه استفاده می کنید کاری بسیار اشتباه می باشد زیرا این پودر ها دارای تالک می باشند و تالک می تواند منجر به ایجاد سفیدی های غیر طبیعی روی پوست شود. این موضوع می تواند منجر به خراب شدن عکس های شما شود.

نواحی خاص در استفاده از پودر بیک

یک سری از نواحی پوست هستند که نیاز به استفاده از این پودر دارند و این نواحی عبارت اند از :

  • زیر چشم ها
  • خط های خنده
  • چانه
  • پیشانی
  • بینی

نکته : یادتان باشد که استفاده از این پودر برای کاهش دادن چربی های پوست می باشد و ماندگاری آرایش شما را تا حدود بسیار زیادی بالا می برد.

تفاوت پودر بیک و فیکساتور

تفاوت پودر بیک و فیکساتور ها

معمولا فیکساتور ها یکی از بهترین وسایل آرایشی می باشند و می توانند از هدر رفت مواد آرایشی پیشگیری نمایند. زمانی که شما آرایشتان تمام می شود از این مواد استفاده می کنید و تا مدت های بسیار زیادی دیگر نیازی به تمدید آرایش خود ندارید. این مورد در صورتی مکی باشد که پودر بیک را زمانی استفاده می کنید که می خواهید کنتراست بهتری به صورت خود بدهید و در عکس ها بهتر دیده شوید.

معمولا فیکساتور ها دارای رنگ های بسیار زیادی می باشند و مدل های متفاوتی در بازار دارند و شما می توانید از نوع مات تا شاین دار آن را در بازار ببینید. پودر بیک دارای رنگی سفید و یا نخودی می باشد و تغییری در آرایش شما ایجاد نخواهد کرد زیرا آن را با استفاده از براش حذف می کنید.

استفاده از پودر بیک منجر به مات شدن پوستتان می شود و این در حالی می باشد که فیکساتور ها می توانند منجر به درخشندگی پوستتان شود. یکی دیگر از تفاوت هایی که این محصول با یک دیگر دارند این است که پودر بیک باید روی بخش های خاصی از صورت زده شود و تاثیر خود را اعمال کند و بعد ان را از روی پوست حذف کنید در صورتی که فیکساتور روی تمامی بخش های صورت زده می شود و دیگر نیازی به حذف کردن آن وجود ندارد.

 کاربرد پودر بیک

آرایش صورت یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توانید برای تغییر خود از آن استفاده کنید. با این حال بهتر است اطلاعاتی در مورد کاربرد چسب گلیتر و کاربرد انواع براش آرایشی نیز داشته باشید تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان