پرواز بیش از نیم میلیون مسافر هوایی پیش از شروع سال جدید

فرودگاه بین المللی مهرآباد با دو هزار و ۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۲۴۳ هزار و ۶۰۰ مسافر بیشترین بار ترافیکی مسافر و پرواز را در میان فرودگاههای کشور بر عهده داشته است.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر از فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت، پیش از شروع سال 1402 خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصر ایران به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا سیدی ضمن تبریک سال جدید با اعلام این خبر گفت: از 24 تا 29 اسفند سال گذشته، 617 و 31 مسافر از فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاهها اعزام و پذیرش شده اند که در این میان سهم مسافران داخلی 568 هزار و 552 مسافر و سهم مسافران بین المللی 48 هزار و 479 مسافر بوده است.

وی افزود: در این مدت پنج هزار و 205 نشست و برخاست در فرودگاه های کشور صورت گرفته است که چهار هزار و 814 مورد مربوط به پروازهای داخلی و 391 مورد متعلق به پروازهای خارجی است.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها گفت: فرودگاه بین المللی مهرآباد با دو هزار و 30 پرواز و اعزام و پذیرش 243 هزار و 600 مسافر بیشترین بار ترافیکی مسافر و پرواز را در میان فرودگاههای کشور بر عهده داشته است.

 وی گفت: البته در مدت مذکور 1378 پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و کیش نیز سرویس کمک ناوبری و کنترل ترافیک هوایی از بخش عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها دریافت کرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان