مزیت ها و کاربرد کوشن آرایشی و روش استفاده از کوشن

کوشن آرایشی محصول جدید ترند شده کره جنوبی می باشد که یکی از لوازم مناسب برای میکاپ کره ای محسوب می شود. در این مطلب با کاربرد کوشن آرایشی آشنا می شوید.

مزیت ها و کاربرد کوشن آرایشی و روش استفاده از کوشن

کوشن آرایشی یکی از لوازم مورد نیاز برای میکاپ کره ای به شمار می رود این محصول ترکیبی از کرم پودر، بی بی کرم، پنکک و سی سی کرم می باشد. اگر مایلید تا از کاربرد کوشن آرایشی اطلاع کافی کسب کنید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با کاربرد کوشن آرایشی

امروزه همه می دانند استفاده از انواع کرم پودر، پنکک و دیگر محصولات زیبایی مخصوص پوست جهت یک میکاپ حرفه ای الزامی است. این موضوع سبب شده شرکت های سازنده محصولات زیبایی در این راستا محصولات بسیاری را تولید کنند. یکی از این محصولات که اخیرا تولید و به بازار روانه شده کوشن می باشد.

کوشن آرایشی نوعی محصول جدید آرایشی می باشد که برای پوشش دهی معایب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این محصول از کره جنوبی شروع شد و ترکیبی از کرم پودر، بی بی کرم، پنکک و سی سی کرم است. به عبارت دیگر کوشن نوعی پنکک مایع و محصول محبوب و ترند شده کره جنوبی است که پوست را شفاف و شاداب جلوه می دهد.

همچنین پوشانندگی خیلی خوبی دارد. ضمنا در بسته بندی شبیه پنکک ارائه می شود با این تفاوت که بافت آن اندکی فرق دارد و پوشش دهی بهتری به وجود می آورد. در ادامه مطلب با کوشن آرایشی و کاربرد آن بیشتر آشنا می شوید.

کوشن آرایشی

کوشن آرایشی یا کرم کوشن در حقیقت نوعی پنکک مایع است که جلوه ای شاداب و درخشان روی پوست ایجاد می کند. این محصول آرایشی قدرت پوشانندگی بالا و بافت سبک و نرمی دارد. طراحی و بسته بندی این محصول دقیقا شبیه پنکک پودری است و تنها تفاوت آن ها به بافت شان باز می گردد.

بافت کرم کوشن کاملا مایع و نرم است در حالی که بافت پنکک پودری و مات می باشد. همانطور که اشاره شد کرم کوشن از ترکیب کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم تولید شده است. استفاده از این محصول سبب شده تا میکاپی حرفه ای و طبیعی داشته باشید.

کوشن اولین بار در کره جنوبی به تولید رسیده و این محصول به خوبی روی پوست قرار می گیرد. به طوری که پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. به این ترتیب اگر به دنبال پوستی شاداب، درخشان و صاف هستید و به سبک کره ای علاقمند می باشید استفاده از کوشن آرایشی پیشنهاد می شود.

این محصول آرایشی جدید و ترند شده کره جنوبی یکی از لوازم آرایش برای میکاپ کره ای محسوب می شود. در کره جنوبی پوست صاف، روشن و براق از معیارهای زیبایی به شمار می رود. ولی اگر چین و چروک عمقی زیادی روی پوست شما هست، توصیه می شود از کوشن استفاده نکنید زیرا این چین و چروک ها را بیشتر آشکار می کند.

روش استفاده از کوشن آرایشی

استفاده از کوشن آرایشی کار خیلی راحتی است. کافی است ابتدا پوست را با شوینده مناسب شستشو داده و بعد از انجام زیرسازی پد مخصوص کرم کوشن را روی بخش حفره دار آن کمی فشار دهید تا به میزان مناسبی از کرم آغشته شود. بعد پد را به شکل ضربه ای روی پوست اعمال کنید.

این کار را تا زمانی که پوشش دلخواه ایجاد شده و کرم به خوبی روی پوست فید شود، انجام دهید. در ادامه بقیه مراحل آرایش خود را طی کنید.

مزیت استفاده از کوشن

کاربرد اصلی کوشن آرایشی پوشانندگی بهتر پوست می باشد. در این بخش به برخی مزیت های این محصول آرایشی جدید نیز اشاره می شود.

  • جایگزینی برای همه محصولات آرایشی پوست در جهت پوشانندگی و یکدست شدن پوست می باشد. به جای استفاده از چندین محصول آرایشی پوست به طور همزمان می توان با این محصول پوست صاف و یکدستی داشت.
  • این محصول برای میکاپ سبک و طبیعی بهترین گزینه محسوب می شود.
  • برای افراد مبتدی که در آرایش متبحر نیستند استفاده خیلی راحتی داشته و نتیجه مطلوبی به همراه دارد.
  • حمل آن خیلی راحت است و جای کمی از کیف آرایشی را اشغال می کند. ضمنا به راحتی در هر مکانی توسط پد و آینه همراه آن می توانید آرایش کنید.
  • آرایش با این محصول زمان کمتری می برد زیرا به استفاده از چندین محصول آرایشی برای یکدست کردن پوست نیاز نیست.

کوشن آرایشی چه تفاوتی با کرم پودر آرایشی دارد؟

کوشن آرایشی علاوه بر کرم پودر دارای مقداری بی بی کرم و سی سی کرم در ترکیبات خود بوده و روش استفاده ساده تری دارد. کرم پودر به پد جداگانه نیاز داشته ولی در بسته بندی کوشن آرایشی یک پد مخصوص قرار دارد. کوشن نسبت به کرم پودر پوشانندگی بهتری دارد.

همچنین ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند. در حالی که برخی کرم پودرها روی پوست خوب قرار نمی گیرند و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کنند. ضمنا بعد از کرم پودر نیاز است که از دیگر محصولات آرایشی استفاده تا برق کرم پودر گرفته شده و روی صورت ثابت شود. این در حالی است که پوشش دهی بالای کوشن موجب شده تا به دیگر محصولات تکمیلی آرایشی نیاز نباشد.

در صورت علاقمندی برای آشنایی با کاربرد انواع براش آرایشی و کاربرد پودر بیک روی لینک ها کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان