ترامپ: قاضی از من متنفر است! درخواست تجدیدنظر می‌دهم

ایسنا نوشت: دونالد ترامپ اعلام کرد که در مورد اعلام جرم علیه خود توسط هیئت منصفه دادگاهی در منهتن، درخواست تجدید نظر خواهد کرد و با بیان اینکه مقامات دخیل در این پرونده بی طرف نیستند، گفت که نمی‌گذارد نظام قضایی آمریکا مردم این کشور را تهدید کند.

ترامپ: قاضی از من متنفر است! درخواست تجدیدنظر می‌دهم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه مجازی خود به نام «تروث سوشال» نوشت: قاضی که برای «پرونده‌سازی» علیه من «انتخاب» شده، از من متنفر است! او علیه الن ویزلبرگ (مدیر مالی سابق سازمان ترامپ) از زور استفاده کرد – در حالی که حق این کار را نداشت – و با شرکت‌های من که اقرار به جرم نکرده‌اند، شرورانه رفتار کرده است. درخواست تجدید نظر می‌دهم!

قاضی مد نظر ترامپ «خوان مانوئل مارچان» است؛ کسی که توسط آلوین براگ، دادستان ناحیه‌ای منهتن انتخاب شد. به گفته ترامپ، این قاضی، ویزلبرگ را واداشت تا در اتهامات فرار مالیاتی و جعل سوابق مالی اقرار به گناه کند.

هفته گذشته هیئت منصفه دادگاهی در منهتن به اتهام حق‌السکوتی که ترامپ در انتخابات 2016 به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده، علیه او اعلام جرم کرد. گفته می‌شود که ترامپ در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 این زن را تهدید کرده بود که رابطه غیراخلاقی‌اش با او را فاش نکند و در اسناد مالی، حق‌السکوتی که به او پرداخت کرده را ذیل حقوق وکیل خود نوشته تا ردی از ماهیت واقعی این تراکنش باقی نماند.

ترامپ همه این اتهامات را رد می‌کند، از جمله ارتباط جنسی با استورمی دنیلز (بازیگر مذکور). جو تاکوپینا، وکیل ترامپ گفته که امکان ندارد او خود را گناهکار اعلام کند.

تاکوپینا همچنین در گفتگو با شبکه خبری ای‌بی‌سی گفت: به ترامپ دستبند نخواهند زد. اما مطمئنم که تمام تلاششان را می‌کنند که حداکثر پوشش رسانه‌ای برای این مسئله لحاظ شود.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین بیوگرافی حساب تروث سوشال خود را به «آن‌ها دنبال من نیستند، دنبال شما هستند. من فقط مانعشان هستم.» تغییر داد.

به گزارش رسانه‌ها، ترامپ قرار است روز سه‌شنبه در دادگاه حاضر شده و تفهیم اتهام شود. او در پستی در فضای مجازی نوشت که محاکمه عادلانه‌ای در نیویورک انتظارش را نمی‌کشد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان