جلیلی : دشمنان تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر باشکوهی که انتخاب کرده بازگرداند

سعید جلیلی با بیان اینکه جهاد تبیین بدین مفهوم است که اجازه ندهیم حافظه پرافتخار تاریخی پاک شود، گفت: در اغتشاشات سال گذشته، آرمان ها تکثیر و باطل السحر تلاش رسانه ای دشمن شد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران  است چرا که این 2 مولفه تولید قدرت کرده و نویدبخش گام دوم انقلاب است.
 
به گزارش ایرنا سعید جلیلی شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از کتاب "عملیات احیا"، روایت صعود کارخانه جمکوی جوین به قله علم و فناوری، افزود: تلاش 44 ساله دشمنان که زیادروی آن تاکید می کنند پاک کردن حافظه تاریخی ملت، فراموشی داشته‌ها و بزرگنمایی نداشته‌ها با هدف ترویج ناامیدی است.
 
وی با بیان اینکه چنانچه جامعه‌ای حافظه تاریخی خود را که مملو از تجارب است، فراموش کند باید هزینه‌های سنگینی بپردازد، اظهار کرد: دشمن بدین منظور در همه این سالها توطئه های متعددی را علیه ملت ایران به راه انداخته است.
 
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمنان در عرصه سیاسی، رسانه ای و اجتماعی تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر باشکوهی که انتخاب کرده و موفقیت‌های زیادی در آن حاصل شده است،‌ بازگرداند.
 
جلیلی افزود: به اعتراف مقامات رسمی آمریکا، تحریم حداکثری علیه ملت ایران شکستی فاحش خورده است چرا که مولفه های ایمان و آرمان، در ایران ایجاد قدرت کرده است و از این رو باید این مولفه ها که برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است در همه عرصه‌های دیگر همچون اقتصاد و صنعت نیز تحقق یابد.
 
وی با بیان اینکه جهاد تبیین بدین مفهوم است که اجازه ندهیم حافظه پرافتخار تاریخی پاک شود، گفت: در اغتشاشات سال گذشته، آرمان ها تکثیر و باطل السحر تلاش رسانه ای دشمن شد.
 
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: کتاب "عملیات احیا" که روایت صعود کارخانه جمکوی جوین به قله علم و فناوری است، بیانگر این است که این کارخانه نه تنها در شرایط سخت تسلیم نشد بلکه از شرایط زیان‌ده به رونق اشتغال و رفع مشکلات و بن‌بست‌های فنی کشور در صنایع مختلف نایل شده است.
 
جلیلی افزود: رونمایی این کتاب بدین لحاظ اهمیت دارد که سعی دارد یک الگوی موفق را تبدیل به یک فرهنگ برای جامعه کند و این اثر به نوعی سی تی اسکن و کالبدشکافی بخشی از مشکلات کشور است که در یک کارخانه، با اتکا به دانش بومی منطقه و با نگاه متعالی دینی با تفکر انقلابی دوباره احیا شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان