ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه کوکی اورئو خانگی و خوش پخت

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه کوکی اورئو خوشمزه آشنا شوید. این کوکی ویژه و خوشمزه است.

طرز تهیه کوکی اورئو خانگی و خوش پخت

اگر از علاقمندان به کوکی‌های خانگی با رسپی‌های ویژه هستید، می‌توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه کوکی اورئو با یک دستور ساده در این بخش قرار داده شده است که شما می‌توانید برای پذیرایی در مهمانی خود از رسپی این کیک و کوکی خوشمزه استفاده کنید.

تهیه انواع از کوکی‌های خانگی خوشمزه و مجلسی را می‌ توانید در ارگا تجربه کنید. در لینک نیز با چند نوع کوکی و دستور تهیه آن آشنا می‌شوید. طرز تهیه کوکی خیس  و کوکی آجیلی با رسپی های متنوع را می توانید در آرگا تجربه کنید.

رسپی کوکی اورئو

مواد اولیه:

  • کره: 170 گرم
  • شکر قهوه ای: 200 گرم
  • آرد شیرینی پزی: 300 گرم
  • بکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • وانیل: 1 قاشق چای خوری
  • سفیده تخم مرغ: 1 عدد
  • زرده تخم‌مرغ: 1 عدد
  • بیسکویت اورئو: 12 عدد
  • نمک: 1 قاشق چای خوری
  • شکلات چیپسی: 170 گرم

طرز تهیه کوکی اورئو:

برای آماده کردن این کوکی باید کره ذوب شده وانیل شکر نمک را با یکدیگر ترکیب کنید. به مدت 2 دقیقه مواد را با یکدیگر ترکیب کرده تا کره کمی باز شده و با مواد یکدست شود. حالا باید تخم مرغ ها را اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا یک مایع یک دست و شکرها در آن باز شود.

روش تهیه کوکی اورئو

برای داشتن یک کوکی با بافت لطیف و نرم باید آرد را چند مرتبه الک کنیم. آرد الک شده را کم کم به مواد اضافه کرده با استفاده از لیسک آن را هم بزنید تا مواد جمع شده و یکدست شود.
حالا می‌توانید از مقدار شکلات چیپسی نیز درون مواد استفاده کنیم که یک بافت بسیار ویژه و طعم خوب به کوکی شما می‌دهد. کرم بیسکویت را جدا کرده و خرد کرد و به مواد اضافه کنید. مواد را به اندازه یک توپک کوچک گرد کرده و کنار بگذارید. کرم بیسکویت را روی مواد توپکی اضافه کنید.

توپک‌ ها را با فاصله درون سینی فر که از قبل چپ کرده یا دارای کاغذ روغنی است، قرار دهید. سینی را به مدت 30 دقیقه درون یخچال بگذارید.
در این مرحله از طرز تهیه کوکی اورئو دقت کنید که این کوکی‌ها را باید با فاصله درون سینی بگذارید تا در زمان پخت حجیم شده و به یکدیگر نچسبد. می‌توانید از شکر قهوه‌ای یا مواد دلخواه دیگر برای تزیین این بیسکویت‌ها استفاده کنید. این بیسکویت‌ها را می‌توان به مدت طولانی درون یخچال نگهداری کرده و تازه بماند.

طرز تهیه کوکی اورئوبرای پخت کوکی نیز می‌توان از یک خلال دندان استفاده کرد. اگر خلال دندان در این کوکی‌ها قرار دهید و در حالت تمیز از کوکی‌ها خارج شود، یعنی کوکی شما آماده بوده و می‌توانید از فر خارج کنید.

فر را در دمای 150 درجه سانتیگراد قرار دهید. سینی کوکی‌ها را به مدت 15 دقیقه درون فر گذاشته تا بپزد در نهایت می‌توانید روی کوکی‌ها را با مقدار شکر قهوه‌ای تزیین کنید. این کوکی خوشمزه را با چای و قهوه نوش جان کنید. قسمت جذاب این نوع کوکی استفاده از بیسکوئیت های اورئو بوده که طعم فوق العاده ای دارد. این نوع کوکی ویژه را برای پذیرایی در مهمانی های خود تهیه کرده و از طعم ویژه آن لذت ببرید. این نوع کوکی خوشمزه طعم فوق العاده ای دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان