ظرفیت‌های اجتماعی بسیاری برای ارتقاء صلح در جامعه وجود دارد

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه کشور گفت: ظرفیت‌های اجتماعی بسیاری برای ارتقاء صلح در جامعه وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.

ظرفیت‌های اجتماعی بسیاری برای ارتقاء صلح در جامعه وجود دارد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، هادی صادقی ظهر امروز چهارشنبه (29 فروردین‌ماه) در همایش ستاد ملی صبر که در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه و مردم آن دارای ویژگی‌های بسیاری مانند اخلاق مداری، محبت، احترام و گذشت بوده که نمود آنها در این استان از سایر استان‌ها بیشتر است.

وی افزود: با ایجاد فرهنگ تربیتی می‌توان این ویژگی‌ها را تقویت کرد، مدارای مردم کرمانشاه با وجود اقوام و مذاهب مختلف نیز از دیگر ویژگی‌ها است که با وجود تمامی اختلافات در کنار یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه کشور تصریح کرد: این موج دوستی و محبت در میان مردم وجود دارد و باید آن را حفظ کنیم، در این خصوص ظرفیت‌های اجتماعی مطلوبی وجود دارد و انعطاف مردم استان در صبر و سازش بیش از این خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیگانگان بسیار به این منطقه چشم طمع داشته‌اند و دست اندازی‌های زیادی به مناطقی مانند روانسر و پاوه شده، اما در نهایت هیچ بهره‌ای نبرده‌اند، زیرا تمامی مذاهب در کنار یکدیگر همبستگی داشته و اجازه نفوذ دشمن را نداده‌اند.

صادقی ابراز کرد: یکی از پیشگامان صلح و سازش در استان شهید محمد سعید جعفری است، در کتاب «آقا سعید» به اقدامات این شهید در راستای ایجاد صلح اشارات فراوانی شده است.

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه ادامه داد: امروز نیازمند امثال شهید جعفری هستیم که دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم، اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد اما نباید موجب تضعیف اخلاق عمومی در جامعه شود.

وی در پایان در خصوص انتخابات اضافه کرد: همه باید مراقبت کنیم که تقلب، تخلف و تخریب انجام نشود و رأی مردم را در همه زمان‌ها از جمله انتخابات محترم شماریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان