روش های ریموو مژه در خانه و مراقبت هایی که باید انجام دهید

اکستنشن و کاشت مژه از متدهای زیبایی مزه و چشم است که تاثیر شگفت انگیزی در جذابیت چشم ها دارد و همین موضوع خانم های خوش سلیقه عاشق و هوادار آنها نموده است. احتمالا برای شما هم جالب است که بدانید آیا در منزل می توان ریموو مژه انجام داد؟ بله. در این مطلب روش های ریموو مژه را آموزش می دهیم.

روش های ریموو مژه در خانه و مراقبت هایی که باید انجام دهید

زیبایی کالایی است که همه طالبش هستند و برای دستیابی به این نعمت و یا به بیانی افزایش زیبایی و رفع برخی نقص ها در صورت از روش های مختلفی خواه دائمی مانند انواع عمل های جراحی و آرایش دائمی و یا غیر دائمی و موقت مانند کاشت ناخن، کاشت مژه، تتو و … و یا برای مدت زمانی کوتاه تر از جمله آرایش صورت (آرایش روزانه، آرایش عروس، آرایش مجلسی، آرایش برای محل کار و …) بهره می برند. خب همانطور که برای پاک کردن آرایش ها در انتها از آرایش پاک کن ها، توننرها و دستمال مرطوب و … بهره می بریم برای پاک کردن و جدا کردن مژه های مصنوعی پس از مژه به دلایل متفاوت به وسایل و شیوه هایی کاربردی نیاز داریم. در این مطلب روش های ریموو مژه در خانه را آموزش می دهیم.

روش های ریموو مژه در خانه و مراقبت پس از ریموو

اغلب خانم ها تجربه انجام اکستنشن مژه و نیز اکستنشن ناخن را برای درخشش در مجلس و یا زیبایی و خیره کنندگی چشم ها را دارند، اکستنشن یا همان گذاشتن مژه مصنوعی با وجود مورد توجه بودن و جذاب بودن برای بانوان امکان دارد پس از مدتی خسته کننده و یا تکراری شوند. یا اینکه چشم ها را اذیت کند و حساسیت در چشم ها ایجاد نماید. بگذریم از اینکه برخی افراد تنها برای حضور در یک مجلس از اکستنشن بهره برده و پس از آن به دنبال ریموو مژه هستند که البته باید برای این منظور باید به سالن های زیبایی و متخصصین این حوزه مراجعه نمایند، در صورتی که به هر دلیلی که چه زمانی، چه شرایطی و یا حتی مالی برایتان مقدور نیس و دوست دارید خودتان در منزل این کار را انجام دهید بهتر است وسایل لازم را تهیه کرده و نسبت به این موضوع اطلعات مورد نیاز را جمع آوری کرده و با دقت بسیار اقدام نمایید. ماندگاری مژه مصنوعی تقریبا 5 – 8 هفته است که در مرحله نهایی مژه ها بزرگ می گردند معمولا مانند دوران اول خویش زیبا نمی باشند که باید اقدام به ریموو آن نمایید.

برای ریموو مژه در منزل به مواد و وسایلی نیاز داریم؟

مواد و وسایل لازم

در واقع برداشتن و پاک کردن مژه های مصنوعی خیلی حساس بوده و نیازمند توجه، زمان و مهارت است. اما همانطور که گفتاپه شد دلایل مختلفی وجود دارد که شما تصمیم می گیرد در خانه ریموو مزه را انجام بدهید:

یکی از موادی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، ژل ریموور است که اغلب با وسیله ای یا اپلیکاتور عرضه می گردد و چگونگی بکارگیری صحیح آن بر روی باکس نوشته شده است. ژل ریموور معمولا جهت زمان مشخصی بر روی چسب مژه ها گذاشته شده و باعث سست شدن و وارفتی مژه ها می گردد، و بعد با کمک موچین مژه های مصنوعی را جدا نمایید.

کرم ریموور هم برای ریموو کردن مژه های مصنوعی به کار برده می شود که این کرم نیز با وسایل ویژه جداسازی مزه عرضه می گردد. شیوه بکارگیری کرم ریموور معمولا مانند ژل می باشد و پس از زمان معینی مژه های مصنوعی را سست کرده و با کمک موچین و وسایل لازم می توانید مژه ها را از پلک خویش بردارید.

همچنین برای این منظور می توانید از وازلین بهره ببرید که مانند روش های ریموو مژه قبلی می توانید بر روی مژه های مصنوعی قرار دهید و منتظر سست شدن آنها شده و بعد از مدتی مشخص آنها را از پلک جدا نمایید. البته که گفته می شود برخی از روش های ریموو مزه مانند وازلین، با استفاده از حرارت دادن و … بهتر است انجام نشود زیرا با توجه به حساسیت و اهمیت چشم و پلک این شیوه ها زیاد تضمین شده نیستند.

یکی از وسایل کاربردی برای این منظور میکرو براش ها هستند که در کارهای سالنی همچون تاتو، لیفت و لمینت ابرو و مژه، فیبروز، میکروپیگمنتیشن، کاشت مژه و … مورد استفاده قرار می گیرند.

چگونه بدون مراجعه به سالن های زیبایی ریموو مژه انجام دهیم؟

مراحل ریموو مزه در منزل

در مرحله اول نورپردازی مناسبی را به کار ببرید، در واقع نور محیط را تنظیم نمایید به گونه ای که همراه جزئیات مژه خویش را خوب مقابل آیینه ببینید.

سپس آرایش صورت و نیز چشم های خویش را به خوبی و کامل پاک نمایید.

حالا قطعه ای پنبه را به محلول پاک کننده چسب آغشته نمایید و با انگشت خویش قسمت انتهایی یکی از پلک های بالایی چشم های خویش را به طرف بیرون صورت کشیده و آهسته بر روی کنج پلک خویش پنبه آغشته به محلول پاک کننده چسب را بکشید و به طرف بخش داخلی خط چشم ادامه دهید. به این ترتیب چسب مژه حالت رقیق یافته و حالت چسبنده بودن آن از بین می رود.

در این مرحله که دیگر مژه های مصنوعی سست شده اند، می توانید با کمک موچین و یا دست مژه ها را برداشته و جدا نمایید. در نهایت هم هر دو چشم خود را با استفاده از آب گرم شسته و محلول پاک کننده ها را از روی چشم های خویش پاک کنید.

مراحل ریموو مژه در خانه

پس از ریموو مژه چه مراقبت هایی باید از مژه ها باید انجام داد؟

به منظور کاهش میزان آسیب به مزه های طبیعی و حتی چشم علاوه بر صرف زمان و حوصله و دقت و مهارت حین انجام ریموو مژه، لازم است پس از آنن نیز اقداماتی برای مراقبت از آنها انجام دهیم.

تا مدت زمانی از خط چشم جهت فرم دادن و آرایش چشم های خویش بهره نبرید، پلک ها و چشم ها پس از این عمل نسبت به پیش تر حساسیت بیشتری دارند که کشیدن خط چشم به آسانی قادر است حساسیت چشم ها را تحریک نماید.

همچنین برای مدت زمانی نباید از ریمل بهره ببرید، مزه های طبیعی شما باید برای یک دوره زمانی استراحت کرده و تقویت شوند اما با استفاده از ریمل مژه های طبیعی از آن محروم شده و موجب سنگینی و در نهایت آزردگی و آسیب دیدن می گردد.

از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم آفتاب بپرهیزید و یا حداقل از عینک آفتابی بهره ببرید.

برای یک مدت زمان برنامه رفتن به استخر نچینید زیرا کلر آسیب می رساند.

در آخر هم با مشورت به پزشک زیبایی خود و اجازه وی از محصول های تقویت مژه ها بهره ببرید.

روش های ریموو مژه در منزل

اگر برای ریموو مژه به سالن زیبایی مراجعه نمایید، متخصص آن شرایط کنونی مژه های مسنوعی و مواد استفاده شده را بررسی می نماید و تشخیص می دهد از چه چسب و یا به طور کلی مواد مصنوعی برای اکستنشن بهره برده شده است. در صورتی که کاشت مزه به صورت تکی انجام شده وی با مهارت خود مژه مصنوعی و طبیعی را از یکدیگر تمیز می دهد و هنگام ریموو مژه طبیعی را به اشتباه جدا نمی کند. از پدهای ویژه بهره می برند و از وارد شدن مواد شیمیایی پاک کننده به درون چشم ها جلوگیری می کنند.  و نکته ای که در اینجا نیاز به توضیح دارد این است که کاشت ناخن یا اکستنشن مژه تفاوت دارد و ریموو کردن مژه های مصنوعی در اکستنشن مژه ساده تر است اما ریموو مژه در کاشت مژه از حساسیت بسیار بیشتری برخوردار است همانطور که در زمان انجام کاشت مژه نسبت اکستنشن مژه حساسیت و دقت و مهارت زیادتری به کار می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان