سورپرایز بزرگ استقلال؛ مذاکرات مثبت برای بازگشت یک ستاره

مسئولان باشگاه استقلال رایزنی‌های خود برای تقویت خط هافبک و جذب علی کریمی را آغاز کرده‌اند.

سورپرایز بزرگ استقلال؛ مذاکرات مثبت برای بازگشت یک ستاره

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آبی‌پوشان پایتخت در روزهای گذشته موفق شده‌اند ساختار خط دفاعی خود را با جذب سامان فلاح، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور تقویت کنند اما فعلاً اثری از خرید هافبک میانی در فهرست آبی‌ها نیست و محمدحسین اسلامی، تنها هافبک خریداری‌شده از سوی مسئولان باشگاه استقلال است؛ آن‌هم در شرایطی‌که اسلامی در پست هافبک تهاجمی و وینگر راست‌وچپ توانایی بازی دارد. مصدومیت مهدی مهدی‌پور و البته فقدان هافبک خلاق و بازی‌ساز در فهرست آبی‌ها باعث شده تا یکی از اولویت‌های استقلالی‌ها در بازار تابستانه، جذب هافبک میانی باشد.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان باشگاه استقلال در وهله نخست نسبت به جذب علی کریمی ناامید بودند و همین مسئله باعث شده بود تا احتمال جذب هافبک میانی کم‌رنگ شود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط در حال تغییر است. در حالی‌که هنوز قرارداد آرش رضاوند، امید حامدی‌فر و زبیر نیک‌نفس رسماً تمدید نشده و رایزنی‌ها ادامه دارد، آبی‌ها برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب علی کریمی رفته‌اند و امیدوارند بتوانند این هافبک باتجربه و ملی‌پوش را به خدمت بگیرند.

به یاد روزهای خوب در استقلال
کریمی به تازگی قراردادش با کایسری‌اسپور را تمدید کرده اما برای بازگشت به استقلال به مسئولان این باشگاه چراغ سبز نشان داده است. در طول 2 فصل اخیر، با وجود مصدومیت‌های گاه‌وبی‌گاهی که گریبان‌گیر علی کریمی شد، او توانسته 52 بازی برای کایسری‌اسپور انجام بدهد و 5 گل و 2 پاس گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود. جالب آنکه بهترین دوران کریمی در ایام حضورش در استقلال بوده که توانسته در 70 بازی، 11 بار در قامت گلزن در ترکیب آبی‌ها بدرخشد و 5 بار هم در قامت گل‌ساز در ترکیب استقلال درخشیده است.

رضایت‌نامه 600 هزار دلاری کریمی
علی کریمی در شرایطی قراردادش با تیم ترکیه‌ای را تمدید کرده که گفته می‌شود مسئولان باشگاه کایسری‌اسپور با توجه به تمایل کریمی به جدایی، در صورت دریافت پیشنهاد آن را بررسی خواهند کرد. نامه‌نگاری‌های اولیه از سوی مسئولان باشگاه استقلال انجام شده و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که رضایت‌نامه کریمی حدود 600 هزار دلار است که البته هنوز مدیران باشگاه کایسری‌اسپور رسماً به جدایی هافبک ایرانی تیم‌شان واکنش مثبت نشان نداده‌اند و رایزنی‌ها در این‌باره ادامه دارد.

تمایل کریمی معادلات را تغییر می‌دهد؟
هافبک 30 ساله که در طول 3 فصل اخیر در فوتبال باشگاهی قطر و ترکیه کارش را دور از استقلال دنبال کرده، شخصاً در مقطع کنونی تمایل به حضور در استقلال دارد و همین مسئله باعث شده تا آبی‌ها بیش از پیش نسبت به جذب علی کریمی امیدوار شوند. گفته می‌شود در صورت عدم توافق در زمینه انتقال قطعی علی کریمی، بحث انتقال قرضی او (با توجه به لغو قانون ممنوعیت جذب بازیکنان لژیونر به صورت قرضی) هم مطرح است و مدیران باشگاه استقلال امیدوارند که طی روزهای آتی مذاکرات با مسئولان باشگاه کایسری‌اسپور به سرانجام برسد و با توجه به رضایت کریمی، قرارداد همکاری خود را با این هافبک باتجربه امضا کنند تا جانشین مهدی‌پور در ترکیب استقلال از فوتبال باشگاهی ترکیه بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر