ماهان شبکه ایرانیان

ارزیابی و اسکن ۲۴۰۰ کیلومتر از راه‌های زنجان با تجهیزات لیزری

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از پایش خرابی۲۴۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و محورهای فرعی استان با استفاده از دستگاه افت و خیزسنج( RSP) خبرداد.

ارزیابی و اسکن 2400 کیلومتر از راه‌های زنجان با تجهیزات لیزری

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، بهمن بیات با اشاره به اینکه بهسازی و نگه‌داری راه‌ها یکی از مهم‌ترین موارد مورد توجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: در این راستا با استفاده از دستگاه RSP بیش از 2400 کیلومتر از ناهمواری روسازی در مسیر چرخ‌های وسیله نقلیه در حال ارزیابی است که تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، هدف از اجرای این طرح را مدیریت بهتر راه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این عملیات شامل شناسایی ناهمواری‌ها و ارزیابی سازه‌ای روسازی راه‌های استان زنجان است.

بیات تصریح کرد: با گذشت زمان کیفیت راه‌ها به دلیل شرایط جوی و عبور و مرور کاهش یافته و لزوم ارتقای کیفیت روسازی راه‌ها و رساندن آن به سطح مطلوب بیش از پیش احساس می‌شود که با استفاده از تجیهزات پایش لیزری و آنالیز مشکلات راه‌ها و اولویت‌بندی آن، سبب کاهش هزینه در بهسازی و نگه‌داری راه‌های اصلی و فرعی خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان