ماهان شبکه ایرانیان

کاظمی‌قمی: هنوز مقاومت به طور کامل خود را به رژیم صهیونیستی نشان نداده است

سفیر کشورمان در افغانستان با بیان این که تمام جبهه استکبار پشت سر این رژیم صهیونی است، گفت: استفاده از ابزارهایی که درست خارج از خطوط اخلاقی و انسانی است و رژیم به آن تکیه کرده است، خود بیانگر ضعف جدی این رژیم است.

کاظمی‌قمی: هنوز مقاومت به طور کامل خود را به رژیم صهیونیستی نشان نداده است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا حسن کاظمی قمی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: ما دو جبهه داریم یکی جبهه صهیون و دیگری جبهه‌ای از مقاومت. وقتی دارید مقایسه می‌کنید اشتباه نکنید؛ مقایسه بین رژیم صهیونیستی و مقاومت نیست، باید شما بگویید همه جبهه استکبار پشت سر این رژیم است.

وی افزود: مگر نمی‌بینید آمریکا با افتخار می‌گوید که من بمب یک تنی را که سنگرشکن است در اختیار رژیم گذاشتم تا بر ساختمان‌های بی‌پناه بریزد و بعد معتقد است این معیار عدالت بود، یعنی شهادت سید حسن نصرالله از نگاه آمریکا معیار عدالت شد.

این دیپلمات کشورمان همچنین بیان کرد: تلاش رژیم صهیونیستی به این است که بتواند از این صحنه توفیقی بدست آورد، شاید بتواند دستاورد تاکتیکی موقتی را برای خود حاصل کند اما در یک فرآیند کلان نه اینگونه نیست، هنوز جبهه مقاومت خودش را به صورت مفهوم کامل و جامع نشان نداده، اما آن طرف نشان داده است.

کاظمی قمی در ادامه اظهار کرد: استفاده از ابزارهایی که درست خارج از خطوط اخلاقی و انسانی است و رژیم به آن تکیه کرده است، خود بیانگر ضعف جدی این رژیم است، این که مردم را هدف قرار دهد که مردم به مقاومت فشار آورند، همان کاری که در غزه انجام داد، که مردم خسته شده و بگویند ما مقاومت نمی‌خواهیم؛ این روش و به سمت این شیوه‌ها رفتن، استیصال رژیم صهیونیستی است. در حالی که به اعتقاد من امروز بصیرت مردم به گونه‌ای است که این را خوب درک می‌کنند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان