ماهان شبکه ایرانیان

ردپای وزرای رئیسی در بزرگترین فساد بعد از انقلاب /چرا دادگاه چای دبش پشت درهای بسته است؟

رجایی با اشاره به پرونده چای دبش گفت: محاکمه متخلفان چای دبش پشت درهای بسته انجام شده و من به عنوان فعال سیاسی چیزی ندیدم، الآن هم که پای یک وزیر دیگر هم به میان کشیده شده نمی دانیم آنان در دفاع از خود چه گفتند و اساس چه دفاعی دارند بگویند.

ردپای وزرای رئیسی در بزرگترین فساد بعد از انقلاب /چرا دادگاه چای دبش پشت درهای بسته است؟

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در بخشی از گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره فساد برخی آقازاده ها و نظارت بر روی آنان گفت: در این خصوص قوه قضائیه مسئولیت دارد. در مواردی مانند شبنم نعمت زاده دادگاه علنی برگزار شد اما این ماجرا باید توسط نهادهای نظارتی بررسی شود اگر تخلفی بود بدون مسامحه به قوه قضائیه اطلاع داده شود، حق وتو را از نهادهای مافوق بگیرند که به دلیل مصلحت بر روی آن سرپوش نگذارند یا مسکوت نشود.

وی با اشاره به پرونده چای دبش گفت: محاکمه متخلفان چای دبش پشت درهای بسته انجام شده و من به عنوان فعال سیاسی چیزی ندیدم، الآن هم که پای یک وزیر دیگر هم به میان کشیده شده نمی دانیم آنان در دفاع از خود چه گفتند و اساس چه دفاعی دارند بگویند. چرا وقتی که یکی از بزرگترین فسادهای بعد از انقلاب رخ داده است پشت درهای بسته  و نیمه علنی بررسی شود؟ بحث عقده گشایی نیست، بحث این است که وقتی این مسائل به گوش مردم برسد متخلفین بعدی این جرئت را پیدا نمی کنند وارد این فازها شوند. قوه قضائیه بدون مسامحه باید نقش آفرینی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت نگاه منفی مردم به پدیده آقازادگی، عملکرد خودشان است یا بی اعتمادی به مسئولان گفت: هر دو است اما دلیل دیگر هم جاافتادن اخبار زرد در میان مردم است، گاهی مواردی را به شخصی منصوب می‌کنند که ربطی به او ندارد. مدت ها یک مداحی را که در اردبیل فوت شده بود، به عنوان داماد نعمت زاده مطرح می کردند در حالی که ربطی به او نداشت.

رجایی افزود: کلیپی هم منتشر شده که من را به دلیل تشابه اسمی به عنوان فرزند شهید رجایی معرفی کردند یا نوشتند فرزند شهید رجایی در یک مغازه در بازار تهران کار می‌کند. این موضوع درست نیست و فرزند شهید رجایی یک تاجر است و با این اخبار به دنبال جذب فالوور هستند. همچنین اخباری درباره تعداد کشتی‌های فرزندان آقای شمخانی منتشر می‌شود، رسانه ها باید ببیند واقعیت چیست نه اینکه بدون تحقیق درباره آن حرف بزنند. 

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان