ماهان شبکه ایرانیان

معطلی عجیب و وزرای بی اختیار در دولت پزشکیان؟

به دنبال تشکیل کمیته انتصابات در معاونت اول ریاست جمهوری، گویا همه وزرا باید افراد مدنظرشان برای سمت های مدیرکلی و معاونت ها را با این کمیته تنظیم و‌ هماهنگ کنند.

در حالی که یکی از بدیهی ترین موارد برای مدیریت و تحقق برنامه های اعلامی وزرا چینش افراد مورد اعتماد وزرا در سمت ها برای انجام وظایف است، گویا در دولت پزشکیان وزرا چندان اختیاری در این خصوص ندارند.

بررسی های خبرنگار عصرخبر حاکیست، به دنبال تشکیل کمیته انتصابات در معاونت اول ریاست جمهوری، گویا همه وزرا باید افراد مدنظرشان برای سمت های مدیرکلی و معاونت ها را با این کمیته تنظیم و‌ هماهنگ کنند.

این در حالیست که ممکن است تصمیمات این کمیته انتصابات مدنظر وزیر نبوده و چالش هایی برای فعالیت های وزیر ایجاد کند.

از سوی دیگر تصمیم از بیرون از وزارت خانه برای سمت ها و انتصابات داخلی وزارت خانه سبب می شود این برداشت شود که وزیر اختیار ندارد و وزیر بی اختیار قطعا در انجام وظایف خود با چالش های جدی مواجه می شود.

ناگفته نماند همین کش و قوس تایید و بررسی انتصابات کمیته انتصابات دولت برای سمت ها سبب شده با گذشت چندماه از استقرار دولت همچنان تغییرات مدیران مدنظر و همسو با تاخیر مواجه شود و عملا شروع کار دولت پزشکیان برای تحقق وعده ها با تاخیر صورت پذیرد.

ضمن آنکه مدیران قبلی اولا اغلب کار مردم و صنف را در وزارتخانه‌ها رها کرده‌اند، ثانیا گاها دیده شده انتصابات لحظه آخری رو همچنان در دستور کار دارند و ثالثا با توجه به منابع و اعتبارات، هزینه‌کرد و پیش‌خور کردن بودجه‌ها را آغاز کرده‌اند تا مدیر بعدی تا پایان سال تحت فشار باشد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان