ماهان شبکه ایرانیان

اعلام اسامی استان‌هایی که این آخر هفته بارانی هستند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و رعد و برق در اغلب شهرهای کشور خبر داد.

اعلام اسامی استان‌هایی که این آخر هفته بارانی هستند

به گزارش خبرآنلاین، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه براساس نقشه‌های همدیدی،‌ امروز پنجشنبه 19 مهرماه در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک رخ می دهد.

وی گفت: جمعه 20مهرماه در استان گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق اردبیل و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، در روز شنبه 21مهرماه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکز و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران پیش بینی می‌شود.

ضیاییان با تاکید بر اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 مهرماه در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال خراسان شمالی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد گفت: همچنین شنبه و یکشنبه  21 و 22 مهرماه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای استانهای قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. از پنجشنبه تا شنبه 19 تا 21 مهرماه نیز دریای خزر متلاطم و مواج است.

وی در مورد آسمان تهران طی دو روز آینده نیز با بیان اینکه تهران در روز پنجشنبه 19 مهرماه، آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد دارد که پیش بینی می‌شود با بیشینه 28 و کمینه 19 درجه سانتی گراد باشد اظهارکرد: همچنین برای روز جمعه 20 مهرماه پیش بینی می شود آسمان تهران کمی ابری و وزش باد و گاهی افزایش باد با کمینه 19 و بیشینه 30 درجه پیش بینی می‌شود.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان