ماهان شبکه ایرانیان

بوستان های منطقه ۴ با تعویض کف‌پوش زمین های بازی ایمن سازی شد

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و ایمنی بوستان‌ها، شهرداری منطقه ۴ کرج اقدام به تعویض و نصب کفپوش‌های گرانولی در زمین‌های بازی و ورزشی این بوستان‌ها کرد. این اقدام مهم با هدف تامین سلامت کودکان و ورزشکاران و ایجاد فضای امن و مفرح برای افراد صورت گرفته است.

بوستان های منطقه 4 با تعویض کف‌پوش زمین های بازی ایمن سازی شد

به گزارش خبر آنلاین حسین عطایی در گفتگویی اظهار کرد: این منطقه در راستای افزایش ایمنی و نشاط اجتماعی شهروندان، اقدام به اجرای طرح جامع تجهیز، نوسازی و بهسازی بوستانهای منطقه کرده است.

عطایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با  توجه به اینکه زمین‌های بازی و ورزشی در ایجاد فضاهای شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان، نقش مهمی دارند در این راستا با تعویض کفپوش‌های قدیمی و فرسوده، ایمنی و کیفیت این فضاها را بهبود می بخشد.

این مسئول تاکید کرد: هدف ما از اجرای این طرح، ایجاد محیطی امن و مناسب برای همه گروه‌های سنی است تا اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن در بوستان‌ها سپری کنند.  

وی گفت: تعویض و نصب کفپوش‌ها در بوستان‌های منطقه 4 کرج، گامی مهم در ارتقای سطح کیفی و ایمنی این فضاها است. این اقدام به منظور توجه ویژه شهرداری به نیازهای شهروندان و تلاش برای بهبود کیفیت زندگی آن‌ها انجام می‌شود. امید است با ادامه این روند، بهبود وضعیت بوستان‌ها و افزایش رضایت‌مندی‌ها بهتر شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان