ماهان شبکه ایرانیان

رتبه نخست قزوین در ارزیابی عملکرد هیات‌های سوارکاری کشور

سرپرست هیات سوارکاری قزوین گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون سوارکاری ایران، هیات سوارکاری استان قزوین موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

رتبه نخست قزوین در ارزیابی عملکرد هیات‌های سوارکاری کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «بهزاد درویشی» سرپرست هیات سوارکاری قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین اظهار کرد:  طبق ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون سوارکاری ایران درخصوص عملکرد هیات های استانی در رشته ورزشی  سوارکاری در سال 1402، هیات سوارکاری استان قزوین با اخذ بیشترین امتیاز موفق به کسب رتبه اول شد.

وی افزود: این ارزیابی براساس شاخص های تولید و حمایت اسب های ورزشی، توسعه فرهنگی-روابط عمومی، علمی و پژوهشی، ورزش قهرمانی، سخت افزاری و نرم افزاری، رفتار سازمانی، منابع مالی و تعداد رشته های فعال صورت گرفته است.

سرپرست هیات سوارکاری قزوین بیان کرد: در استان قزوین 26باشگاه سوارکاری فعال و نیمه فعال وجود دارد که هم کار پرورش اسب و هم آموزش سوارکاری را انجام می دهند و از میان باشگاههای سوارکاری، باشگاه سروش با توجه به افزایش ورزشکاران عملکرد مطلوب و قابل تقدیر دارد.

درویشی عنوان کرد: پنج مجموعه رسمی پرورش اسب های اصیل و زینتی در استان قزوین وجود دارد که منجر به کسب عناوین مختلف کشوری و قرارگرفتن قزوین در جایگاه مناسب شده است.

 وی خاطرنشان کرد: براساس آمار سامانه مبین، در استان قزوین از ابتدای سال جاری تا کنون 506سوارکار قزوینی دارای بیمه ورزشی با عنوان سوارکاری هستند و تعدادی هم در رشته های دیگر بیمه ورزشی دارند و در مجموع  700سوارکار در قزوین فعالیت می کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان