ماهان شبکه ایرانیان

وضعیت هوای تهران طی ۵ روز آینده اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت هوای تهران طی 5 روز آینده اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد در نقاط پرتردد شهری، در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز (24 مهر) و شنبه (28 مهر) در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (25 مهر) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (26 مهر) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان