ماهان شبکه ایرانیان

کشف و توقیف بیش از ۶۰ تن نمک تقلبی و غیرمجاز در شهرستان گرمسار توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه بیان نمود: با تلاش کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شهرستان گرمسار، یک کارخانه بسته بندی نمک غیرمجاز و تقلبی در روز چهارشنبه بیست و پنجم سال جاری در شهرستان گرمسار کشف شد.

کشف و توقیف بیش از 60 تن نمک تقلبی و غیرمجاز در شهرستان گرمسار توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دکتر حمیدرضا حافظی بیان نمود: کارخانه مذکور اقدام به بسته بندی نمک غیر خوراکی و صنعتی در بسته بندی نمک طعام با نام و پروانه ساخت جعلی و برای فریب کارشناسان و بازرسان معاونت و جلوگیری از کشف محل کارخانه، از آدرس تقلبی روی بسته خود استفاده می‌کرد.

وی با اشاره به این نکته که از کارخانه مذکور حدود بیش از 60 تن نمک تقلبی جمع آوری و ضبط شده است، گفت: پس از کشف کارخانه و توقیف نمک‌های تقلبی برای جلوگیری از ادامه تخلف با هماهنگی بعمل آمده با تعزیرات حکومتی شهرستان گرمسار، واحد متخلف پلمب و بلافاصله پرونده قضایی برای این واحد تشکیل و برای اخذ دستور نهایی و طی بقیه مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه گفت: نظارت و بازرسی کارشناسان معاونت غذا و دارو در سرتاسر استان مانند گذشته با دقت و جدیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلفی در چرخه تولید و عرضه محصولات سلامت محور که تهدیدی علیه سلامت جامعه محسوب گردد به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

دکتر حافظی تاکید کرد: خط مشی این معاونت تلاش جهت حفظ سلامت جامعه و کمک به بهبود سطح کیفی مواد مصرفی سلامت محور می‌باشد و کارشناسان و مدیران این مجموعه در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان