ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی برق نوین شیراز:

میثاقیان بالا و پایین پرید تا "فیر پلی" رعایت نشود

مهابادی، سرمربی برق نوین شیراز داور و کادرفنی سیاه جامگان را دلیل شکست این تیم در جام حذفی می داند.

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی، سرمربی برق نوین شیراز بعد از حواشی عجیب دیدار با سیاه جامگان درباره گل اول شاگردان میثاقیان گفت: بازیکن ما با خطای بازیکنان سیاه جامگان روی زمین افتاد. پس از این اتفاق بازیکنان ما بازی را رها کردند و شاکری، مهاجم آنها گفت که توپ را به بیرون بزنید؛ اما مهاجم دیگر سیاه جامگان توپ را وارد دروازه ما کرد و زمانی که انتظار داشتیم داور خطا اعلام کند، گل سیاه جامگان را اعلام کردند.


او در ادامه گفت: بعد از این اتفاق شاکری، مهاجم سیاه جامگان گفت که ما اجازه می دهیم یک گل به ثمر برسانید اما میثاقیان بالا و پایین پرید و اجازه نداد که این اتفاق بیفتد.


مهابادی در واکنش به این رفتارهای سرمربی سیاه جامگان، عنوان کرد: از میثاقیان ناراحت هستم. او به عنوان سرمربی باید الگو باشد و فرهنگ جوانمردی را نشر دهد. او با این کارها می خواهد به کجا برسد؟ به روح پدرم که اگر این اتفاق برای ما رخ می داد، من اجازه می دادم تیم حریف به ما گل بزند.


انتقادات سرمربی برق نوین شیراز این بار به نحوه قضاوت داور مسابقه بود: در صحنه گل سوم، در موقعیت ضد حمله توپ به دست بازیکن سیاه جامگان خورد اما داور مسابقه ندید. کمک داور در نیمه دوم به من گفت 3 بار به داور مسابقه گفته که این صحنه هند بوده اما او توجه نکرده است. در کمتر از 15 دقیقه نظم تیم ما به هم ریخت و 3 گل دریافت کردیم. برابر سیاه جامگان 60 دقیقه مالک توپ و میدان بودیم.


وی افزود: در دقایق پایانی نیز داور یک پنالتی ما را نگرفت. گزارشگر مشهدی این دیدار هم این موضوع را تایید کرد اما باز هم داور این صحنه را ندید. اگر پنالتی ما تبدیل  به گل می شد، این شانس را داشتیم تا در دقایق پایانی به بازی بازگردیم. در جام حذفی مشخص شد که تیم های لیگ یک، سطح بسیار بالایی دارند و ما می توانستیم سیاه جامگان را شکست بدهیم.


مهابادی در پایان عنوان کرد: شرایط برق نوین شیراز و پاسخ به این سوال که "آیا ما مدعی صعود هستیم یا نه" بعد از هفته دهم لیگ یک مشخص می شود؛ اما امیدوارم مسئولان استان فارس از تیم ما حمایت کنند. تیم ما قراردادهای پایینی دارد و تا امروز نیز بازیکنان دریافتی نداشتند. با کمترین امکانات و بودجه در لیگ حاضر شدیم و انتظار داریم تا از تیم جوان شیراز حمایت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان