رمان قاسمعلی فراست برای نوجوانان

قاسمعلی فراست از نگارش رمان جدیدش برای نوجوانان خبر داد.

رمان قاسمعلی فراست برای نوجوانان

این داستان‌نویس درباره رمان جدیدش به ایسنا، گفت: این رمان الهام گرفته‌شده از یک باور فولکلوریک ایرانی است و در ژانر فانتزی و برای نوجوانان نوشته شده است. البته هنوز عنوانی برای آن انتخاب نکرده‌ام.  

او سپس بیان کرد: این افسانه شاید خاص مردم ایران هم نباشد. زمانی که افسانه‌های ملل مختلف را بررسی می‌کنیم و می‌خوانیم پایگاه بسیاری از این باورها و افسانه‌ها در سرزمین‌های مختلف مشترک است؛ یقینا در سرزمین‌های دیگری هم این باورها متدوال است زیرا باورهای بشریت برخاسته از نیاز فطری بشر است و نیاز فطری بشر، سرزمین و جغرافیا نمی‌شناسد.

فراست درباره داستان این رمان نیز اظهار کرد: سرزمینی فرضی وجود دارد که در آن سرزمین همه با هم مشکل دارند و دعوا می‌کنند. در این سرزمین گیاهی وجود دارد که هرکسی این گیاه را پیدا کند و بخورد به محبت آراسته می‌شود یعنی با خوردن این گیاه محبت در وجود آدم‌ها ایجاد و  باعث می‌شود که آدم‌ها به بگدیگر عشق بورزند و از فضای دشمنی و مخالفتی که قبلا با هم داشتند دور شوند.

او افزود: قهرمان داستان یک نوجوان است که با راهنمایی پدربزرگش که سمبول عقل و تدبیر منطقه است سرانجام گیاه را پیدا می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر