اربابی به مهر خبر داد؛

بانک اطلاعات وبگاه‌های مجاز خدمات ترجمه ایجاد می‌شود

محمدرضا اربابی رئیس انجمن صنفی مترجمان استان تهران از تاسیس بانک جامع اطلاعات وبگاه‌های مجاز خدمات ترجمه خبر داد.

بانک اطلاعات وبگاه‌های مجاز خدمات ترجمه ایجاد می‌شود

محمدرضا اربابی رئیس انجمن صنفی مترجمان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در ادامه رویکرد بهبود وضعیت کسب و کار مترجمان و رونق بازار حرفه‌ای ترجمه که از چند سال پیش و پس از آغاز به کار انجمن مترجمان تهران آن را دنبال کرده‌ایم، در پی تاسیس بانک جامع اطلاعات وبگاه‌های مجاز خدمات ترجمه هستیم.

وی افزود: با پیگیری‌های انجمن، پس از رایزنی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و جلسات متعدد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی ویگاه‌های مجاز خدمات ترجمه در کشور اقدام کنیم.

رئیس انجمن صنفی مترجمان تهران در ادامه گفت: در همین راستا از آن دسته از مدیران و صاحبان امتیاز وبگاه‌های مجاز که دارای نماد اعتماد الکترونیک، مجوز مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و یا مجوز انجمن صنفی مترجمان هستند، دعوت می‌کنیم برای بررسی کارشناسان و تکمیل بانک اطلاعات جامع وبگاه‌های مجاز، اطلاعات خود را در فرم مربوط در وبگاه انجمن ثبت کنند.

اربابی در پایان گفت: وبگاه‌هایی که در این بانک اطلاعاتی جامع ثبت نشده باشند ،غیرمجاز شناخته شده و مراجع ذی‌صلاح و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به پیگیری وضعیت آن‌ها اقدامات لازم را مبذول خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر