برزین ضرغامی در گفتوگو با ایسنا، در تشریح موضوع در اختیار قرار گرفتن بیلبورهای شهری برای مستند سردار آزمون گفت: به طور کلی سازمان زیباسازی برای بحث تبلیغات شهری دو نوع تبلیغات را به دو صورت عمل میکند. یکی در حوزه تبلیغات بازرگانی و تجاری است که سازههای مورد نظر از طریق مزایده در اختیار شرکتهای فرهنگی مختلف قرار میگیرد و تبلیغات بازرگانی توسط این شرکتها در سطح شهر بر روی این سازهها اکران میشود.
وی افزود: بخش دوم، سازههای فرهنگی هستند که مدیریت آنها در اختیار سازمان زیباسازی شهرداری تهران قرار دارد که از این سازهها در مناسبتهای مختلف بهره گرفته میشود. بر روی این سازهها تبلیغات محصولات فرهنگی اکران میشود که میتواند فیلمهای تولیدی و یا سایر فعالیتها و محصولات فرهنگی و هنری باشد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: برخی از این محصولات عملا نگاه به گیشه دارند و معمولا بازار و مشتری خود را دارند. اما برخی تولیدات و فعالیتهای دیگر نگاهشان بیشتر فرهنگی و ارزشی است و در حقیقت نگاه به گیشه و فروش ندارند که این محصولات براساس روالی مشخص اقداماتشان انجام میشود. سازمان زیباسازی و مجموعه شهرداری تهران با توجه به سیاستهایشان از تولیداتی که در جهت سیاستهای شهرداری تهران قرار دارد، حمایت میکنند.
ضرغامی در خصوص بحثهای مطرح شده درباره مستند سردار آزمون و در اختیار قرار دادن بیلبورهای شهرداری برای این مستند گفت: من از آنچه که در جلسه مطرح شده و در رسانهها عنوان شده اطلاعی ندارم، اما روز گذشته سرپرست سازمان ورزش تهران درخواستی را به سازمان زیباسازی جهت حمایت از این مستند ارسال کرده که تا این لحظه این درخواست مورد بررسی قرار نگرفته است.
وی تاکید کرد: بیتردید با توجه به امکانات و ظرفیتهایی که در اختیار ما قرار دارد این درخواست مورد بررسی قرار میگیرد و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد، اما تاکنون در مورد این درخواست هیچ اقدامی انجام نشده است. قطعا اگر این تولید فرهنگی نیز در راستای سیاستهای سازمان و مجموعه شهرداری تهران باشد، همانند موارد دیگر در راستای حمایت از آن تصمیمگیری خواهد شد.