سریع ترین راه حل مهاجرت به اتریش ۲۰۱۹

تیم تخصصی مهاجرتی GO۲TR مدت ها در حوزه مهاجرت و زندگی در کشورهای مختلف فعالیت کرده و با توجه به تجربیات خود سعی دارند، سریع ترین راه مهاجرت به اتریش و شرایط مهاجرت به اتریش ۲۰۱۹ را ارائه نمایند.

تیم تخصصی مهاجرتی GO2TR مدت ها در حوزه مهاجرت و زندگی در کشورهای مختلف فعالیت کرده و با توجه به تجربیات خود سعی دارند، سریع ترین راه مهاجرت به اتریش و شرایط مهاجرت به اتریش 2019 را ارائه نمایند.

از نظر  GO2TR به عنوان یک تیم مهاجرتی راه های مهاجرت به اتریش زیاد است اما در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم راه های مختلف مهاجرت به اتریش را بگوییم، قصد داریم سریع ترین راه رسیدن به خاک اتریش را شرح دهیم. به طور کلی مهاجرت از کشور به کشوری دیگر سخت است اما برخی کشورها به دلیل داشتن شرایط آسان و خدمات رایگان؛ امکان مهاجرت را آسان تر کرده و مسیر را برای مهاجران آسوده کرده است. با GO2TR همراه باشید تا سریع ترین راه حل مهاجرت به اتریش را شرح دهیم.

شرایط زندگی در اتریش
 

راه های مهاجرت به اتریش

1. تحصیل در اتریش

در قدم اول می خواهیم شما را با سریع ترین راه مهاجرت به اتریش آشنا کنیم تا اهداف خود را در قدم نخست تعیین کنید. نخستین و بهترین راه مهاجرت به کشور اتریش از طریق تحصیل است. لازم به تذکر است که در طول تحصیل می توانید به کار مشغول شوید و بعد از اتمام دوره تحصیلی خود اقامت کاری را به اقامت دائم تبدیل کنید و تا آخر عمر در اتریش بمانید. چرا مهاجرت تحصیلی بهترین راه مهاجرت به اتریش است؟ زیرا بسیار ساده و کم هزینه خواهد بود و برای افراد کم سن و سالی که می خواهند مهاجرت کنند؛ ساده ترین راه است. تحصیل در اتریش تقریبا در تمامی مقاطع تحصیلی رایگان بوده اما باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید اما داشتن مدرک زبان آلمانی اجباری نخواهد بود. برای اینکه راحت تر تحصیلات خود را در دانشگاه های اتریش بگذرانید، داشتن آیلتس با نمره بالا شرایط بهتری برایتان رقم خواهد زد.

دانشگاه های خصوصی هم در اتریش وجود دارند که به زبان انگلیسی تدریس می کنند و شهریه این دانشگاه ها بسیار پایین است. ناگفته نماند که دانشجویان خارجی می توانند تا یک سال پس از تحصیل در اتریش بمانند و برای گرفتن اقامت دائم تلاش کنند.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل
 

2. مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج

در کشور اتریش مانند دیگر کشورها، اگر فردی با یک فرد تبعه اتریشی ازدواج کند تابعیت همدیگر را می گیرند. اگر بخواهیم به شکل ساده تری بیان کنیم یعنی فرد متقاضی تابعیت اتریشی همسر خود را اخذ می کند. برای نمونه فرض کنید فردی ایرانی با تبعه اتریشی ازدواج کرده و تبعه اتریشی همسر خود را گرفته در این صورت می تواند بعد از مدتی اقامت دائم اتریش و پاسپورت اتریشی بگیرد. مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج نیز سریع ترین راه برای رسیدن به خاک اتریش است اما فراموش نکنید، ازدواج شما باید به صورت قانونی و مدنی ثبت شود؛ در غیر این صورت به دلیل نقض قانون از کشور اخراج می شوید.

هزینه مهاجرت به اتریش

3. مهاجرت به اتریش از طریق کار

از نظر تیم تخصصی GO2TR سومین راهی که می توان برای مهاجرت به اتریش فکر کرد؛ از طریق شرایط کاری است. البته این مسیر به نوبه خود سخت بوده و نیازمند تخصص زیادی است. اگرچه فضای کاری در اتریش باز بوده و نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است؛ پس جای امیدواری هست و می توانید به همراه تخصص خود مشغول به کار شوید. برای شروع کار در اتریش لازم است به مدت 6 ماه در اتریش در جستجوی کار باشید. بعد از پیدا کردن کار و امضا قرارداد کاری بین خود و کارفرمای اتریشی، باید مدارک خود را به اداره کار و اداره مهاجرت اتریش ببرید تا بعد از بررسی های لازم، کارت اقامت یک ساله شما صادر شود. اگر مجرد هستید که می توانید این شرایط را تمدید کنید. اما اگر همسر یا فرزند دارید از این طریق به آسانی می توانید خانواده خود را به اتریش آورید.

لازم به تذکر است که شرایط کاری در اتریش امتیازبندی شده و هر چه امتیاز شما از لحاظ سن(جوان تر)، زبان انگلیسی یا آلمانی، مدارک دانشگاهی، سوابق کاری، تخصص  بالاتر باشد امکان اینکه به سرعت کار پیدا کنید بیشتر است.

شرایط زندگی در اتریش

4. مهاجرت از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری

اگر قصد دارید سرمایه گذاری را شروع کنید ما کشور اتریش را به شما پیشنهاد می دهیم. طبق قانون هر سرزمینی بعد از سرمایه گذاری یا ثبت کشور می توانید پس از چند سال اقامت دائم آن کشور را اخذ کنید. اگر در فکر اخذ اقامت اتریش هستید لازم است بدانید بعد از ثبت شرکت یا سرمایه گذاری و بعد از گذشت 3 تا 5 سال می توانید اقامت اتریش را گرفته و از مزایای این کشور بهره ببرید.

شرایط اقامت در اتریش برای ایرانیان

5. مهاجرت از طریق خاک و خون

تاکنون روش های مهاجرت به اتریش 2019 را شرح دادیم. اما آخرین مرحله ای که می توانید سریع به اقامت دائم اتریش برسید، از طریق سیستم خاک و خون است. هر کشوری بر اساس قوانین خود سیستم خاک یا خون را انتخاب می کند، که کشور اتریش سیستم خون را برای سرزمین خود برگزیده است. یعنی اگر پدر یا مادر نوزاد اتریشی باشد، تابعیت اتریشی را از آنها گرفته و می تواند از این طریق جزء تبعه اتریش باشد و پاسپورت اتریشی بگیرد.

مهاجرت به اتریش

 

نتیجه گیری :

موسسه حقوقی GO2TR

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به یکی از موسسات حقوقی مهاجرت رسمی در کشور ایران مراجعه کنید. موسسه حقوقی Go2TR توانسته با جذب بیش از ۳۵۰  هزار نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود اطلاعات گسترده ای در زمینه مهاجرت برای علاقمندان تولید نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان