جزئیات مسابقه‌ای در قالب پویش "در خانه با کتاب می‌مانیم"

داوطلبان شرکت در مسابقه کتابخوانی "در خانه با کتاب بمانیم" تا ۲۵ فروردین ۹۹ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

جزئیات مسابقه‌ای در قالب پویش "در خانه با کتاب می‌مانیم"

به گزارش ایسنا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا نسبت به برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی با عنوان پویش "در خانه با کتاب می‌مانیم" اقدام کرده است،

دانشجویان علاقمند به شرکت در این مسابقات که ثبت نام آن از 28 اسفند شروع شده است، تا 25 فروردین 99 می‌توانند در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس www.ec.nahad.ir ثبت نام کرده و با انتخاب پویش دانشجویی "در خانه با کتاب می‌مانیم" وارد روند مسابقه شوند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسابقه فوق در سه سطح اول یک کتاب، دوم دو و سوم سه کتاب برگزار می‌شود، دانشجویان باید در ابتدای ثبت نام یکی از سطوح را برای مسابقه انتخاب کند.

همچنین هر کتاب به سه بخش تقسیم شده و هر بخش یک آزمون میانی کوتاه خواهد داشت و در پایان یک آزمون جامع از هر سه بخش گرفته خواهد شد.

بر اساس اعلام این مرکز، شرط ورود به آزمون بعدی قبولی در آزمون قبلی است و در صورت عدم قبولی در آزمون اول بعد از 24 ساعت امکان مجدد شرکت در آزمون فراهم خواهد شد.

همچنین شرایط سوالات و قبولی در آزمون فوق به این صورت است که تعداد سوالات سه مرحله اول نهایتا 5 سوال در هر مرحله است و معیار قبولی در سه آزمون اول (آزمون های میانی ) پاسخ به 3 سوال از 5 سوال است.
 همچنین  معیار قبولی در آزمون نهایی (آزمون جامع از کل کتاب) کسب نمره 15 از 20 نمره است.

آزمون سطح یک 8 و  سطح دو 14 فروردین ماه 1399 آغاز می‌شود و شروع آزمون سطح سه متعاقبا اعلام خواهد شد (حدودا اواخر فروردین ماه 1399).

همچنین  قرعه‌کشی این مسابقه در تاریخ 29 فروردین از طریق صفحه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در اینستاگرام به آدرس @nahadaizu برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر