بررسی احداث "دهکده ورزش" در بوستان جنگلی سرخه حصار

در بازدید مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران این سازمان به همراه شهردار منطقه ۱۳ از بوستان جنگلی سرخه حصار ، ضمن بررسی احداث "دهکده ورزش" در این بوستان برنامه ریزی برای بهره‌برداری حداکثری از فضاهای ورزشی و تفریحی بوستان سرخه حصار در دستور کار قرار گرفت.

بررسی احداث "دهکده ورزش" در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش ایسنا به منظور بهره‌برداری حداکثری از فضاهای عمومی و ورزشی بوستان جنگلی سرخه حصار و امکان سنجی احداث دهکده ورزش در شرق تهران، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه سعید صادقی - عضو هیات مدیره این سازمان - از بوستان جنگلی سرخه حصار با حضور مرتضی رحمان زاده -  شهردار منطقه 13 - و مدیران این منطقه بازدید کرد.

پس از بازدید از پروژه‌های ورزشی قطب گردشگری شرق تهران، جلسه‌ای به منظور هم‌اندیشی و هماهنگی درباره راه اندازی دهکده ورزش شرق تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار بین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه 13 برگزار و برای بهره‌برداری حداکثری از فضاهای ورزشی و تفریحی بوستان سرخه حصار برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

امیر محسنی - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران - در این جلسه تصریح کرد : سازمان ورزش شهرداری تهران اجرای طرح دهکده ورزشی را در چهار نقطه تهران در دستور کار دارد و پیش از این نقاطی چون بوستان ولایت، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان آبی آزادگان جهت اجرای این طرح مورد مطالعه قرار گرفته است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، رحمان‌زاده نیز توضیحاتی در خصوص پروژه‌های متعدد و جدید قطب گردشگری شرق تهران ارائه کرد و با اعلام آمادگی برای تقویت تعاملات فی مابین یادآور شد: این پروژه‌ها می‌تواند بخش اعظمی از کمبودها و کاستی‌های سرانه‌های فرهنگی ، ورزشی ، خدماتی و... در شرق تهران را جبران  و تبدیل به محلی برای حضور بیشتر شهروندان شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان