پزشک در منزل

بی تردید ما و تمام افرادی که ما می شناسیم، در طول زندگی خود به پزشک مراجعه کرده اند. زمانی که انسان حس بیماری و اختلال در بدن خود دارد، تنها فردی که می تواند علاوه بر کمک به او اقدامات درمان بیماری یا ناراحتی را نیز فراهم آورد، پزشک می باشد. این موضوع در شرایطی است که برخی افراد با وجود داشتن علائم نیز وقت مورد نیاز برای رفتن به دکتر را ندارند. به همین جهت مدام درمان خود را به تعویق می اندازند که این موضوع همان گونه که می دانید ممکن است در نهایت به ضرر او باشد.

تمام افرادی که توانایی رفتن به مراکز درمانی را ندارند، یا اینکه به هر دلیلی علاقه ای به حضور در این اماکن ندارند، می توانند از خدمات پزشک در منزل استفاده نمایند.

مهمترین هدف مجموعه هوم کا از ارائه خدمات پزشک در منزل، هموار ساختن زمینه های آرامش و آسایش برای افراد متقاضی و خانواده آن ها می باشد.

در این خدمات پزشک عمومی یا متخصص بر بالین بیمار حاضر می گردد. ابتدا او را معاینه کرده و از سوابق بیماری او مطلع می شود. ممکن است ثمره این معاینه، تجویز آزمایش های تخصصی برای بیمار باشد که در این صورت مجموعه هوم کا در صورت نیاز شما و با هدف جلوگیری از بر هم خوردن آسایش بیمار، خدمات آزمایش در منزل را به فرد متقاضی ارائه خواهد نمود.

علاوه بر این، در صورت وخیم بودن علائم بیماری و برای انجام پرستاری دقیق و حرفه ای با هدف بهبود بیماری، پرستار در منزل نیز از سوی مجموعه هوم کا قابل ارائه می باشد. پرستار بهتر از هر کسی توانایی نگهداری از بیمار را دارد. تزریقات در منزل نیز خدمت دیگری است که در صورت نیاز و با توجه به عدم توانایی بیمار در خروج از منزل، قابل ارائه می باشد.

همچنین اگر فرد درخواست دهنده خدمات پزشک در منزل به علت بروز یک حادثه و زخمی شدن خود یا اطرافیانش از این خدمات استفاده کرده باشد، می تواند با تشخیص پزشک، از خدمات پانسمان در منزل نیز استفاده نماید.

پزشک در منزل

خدمات پزشک در منزل

خدمات پزشک در منزل برای تمامی افراد متقاضی، در هر سن و جنسیتی قابل ارائه می باشند.

پزشکی که به سمت حضور فرد متقاضی دریافت خدمات پزشک در منزل اعزام می شود، بر اساس وضعیت سلامت فرد متقاضی و نیاز وی، می تواند پزشک عمومی یا پزشک متخصص باشد.

در صورتی که فرد متقاضی در مرحله پیشرفته بیماری باشد، بهتر است تا پزشک متخصص بر بالین وی حاضر شده و او را معاینه کند. پزشک عمومی نیز برای درمان بیماری های عمومی و آغاز فرآیند درمان بسیار مناسب می باشد.

معیار مجموعه خدمات درمانی و پرستاری هوم کا، برای تکمیل کادر پزشکی خود، عبور داوطلبین از فیلترها و مصاحبه های تخصصی می باشد. این امر با هدف ارائه هر چه با کیفیت خدمات پزشک در منزل صورت می گیرد.

قیمت خدمات پزشک درمنزل

برخی از افراد تصور می کنند که خدمات پزشک در منزل بسیار بالا باشد. در حالی که در مجموعه هوم کا این موضوع صحت ندارد. این مجموعه با هدف امکان استفاده همگانی از خدمات پزشک در منزل، قیمت خدمات پزشک در منزل و همچنین سایر خدمات خود را بر اساس دستورات و نرخ های مصوب وزارت بهداشت تعیین نموده است. این امر با هدف افزایش توانایی تمام اقشار مردم از خدمات درمان و سلامت توسط مجموعه هوم کا انجام گرفته است.

 

متقاضیان خدمات پزشک در منزل 

همان طور که گفته شد، تمام افرادی که علاقه ای به حضور در مراکز درمانی ندارند، می توانند از خدمات پزشک در منزل استفاده کند. در این میان برخی گروه ها شرایطی دارند که به واسطه آن، توانایی بیرون آمدن از خانه و طی مسیر بین خانه تا مرکز درمانی را ندارند یا اگر این کار را انجام دهند، می بایست سختی های زیادی را تحمل کنند.

اکثر افرادی که توانایی بیرون آمدن از منزل را ندارند، جزو افراد پر خطر در ابتلا به کرونا نیز به حساب می آیند. علاوه بر این بسیاری از افراد نیز که توانایی حرکت را دارند، به دلیل خطر کرونا، بهتر است از حضور در مراکز درمانی خودداری کنند و در صورت نیاز به خدمات پزشکی، از خدمات پزشک در منزل استفاده کنند. روی صحبت ما با افرادی است که به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای، در صورت ابتلا به کرونا، شرایط و علائم سختی را از خود نشان می دهند.

مجموعه هوم کا با ارائه خدمات پزشک در منزل، نیاز این دسته از بیماران که خروج از منزل و قرار گیری در مراکز درمانی برای آن ها بسیار پر خطر است را بر طرف می نماید.

پزشک در منزل

آیا خدمات پزشک در منزل دقیق هستند؟

شاید یکی از سوالاتی که در ذهن هر فردی پیش آید، این است که آیا خدمات پزشک در منزل دقیق هستند؟ شاید اصلی ترین دلیل ایجاد این سوال، این باشد که محیط مراکز درمانی جوی متفاوت دارد. این در حالیست که پزشک در منزل تمام تجهیزات را به همراه خود دارد. لذا از این منظر، تفاوتی با یکدیگر ندارند.

تفاوت این دو روش در دریافت خدمات درمانی، اگر مسئله ایمن بودن و آرامش داشتن در منزل را نیز کنار بگذاریم، در این است که مراکز درمانی به علت شلوغی و سروصدا ممکن است از دقت پزشک حاضر در این مراکز بکاهند. اما پزشکی که به منزل و محل حضور فرد متقاضی خدمات پزشکی مراجعه می نماید، از همان آرامشی بهره خواهد برد که فرد متقاضی خدمات پزشکی از آن لذت می برد. به همین جهت نیز می توان گفت در شرایطی خدمات پزشک در منزل از دقت بالاتری نسبت به حضور در مراکز درمانی برخوردار است.

نکته اساسی و مهمی که در این بخش لازم است در نظر گرفته شود، این است که برای رسیدن به هدف دقت بالا در خدمات، انتخاب مجموعه ای که خدمات را ارائه می دهد بسیار مهم است.

در این راستا، مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا با تکیه بر پزشکان متخصص خود، می تواند خدماتی نوین و با دقت بالا را در اختیار افراد متقاضی قرار دهد.

مزایای خدمات پزشک در منزل

چند ماهی است که بشر درگیر مبارزه با ویروسی است که تاکنون جان بسیاری از افراد را گرفته است. با توجه به خطرات بالای آن، تمامی پزشکان توصیه می کنند که افراد از حضور در اماکن آلوده و پر تجمع خودداری نمایند. حضور در مراکز درمانی، گام برداشتن در مسیری خلاف گفته پزشکان می باشد.

مجموعه هوم کا با ارائه خدمات پزشک در منزل، در شرایط کنونی می تواند مانع حضور افراد نیازمند ویزیت پزشک در این مراکز درمانی پر ریسک گردد.

علاوه بر این موضوع، بسیاری از افراد مانند سالمندان، بیماران و افرادی که توانایی حرکت کردن ندارند و در نتیجه نمی توانند از منزل خارج شوند، با استفاده از خدمات پزشک در منزل می توانند نیازهای درمانی خود را رفع کنند. همچنین کودکانی که برای رفتن به مطب دکتر بی قراری می کنند و تمایلی برای حضور در مطب و مراکز درمانی ندارند نیز می توانند از خدمات پزشک در منزل استفاده کنند. بی تردید در چنین شرایطی کودک حس بهتری خواهند داشت.

از سوی دیگر برای مراجعه به پزشک، گاهی نیاز است مدت ها در مطب یا در نوبت مراکز درمانی قرار بگیرید. حال موضوع کرونا و احتمال آلودگی مراکز درمانی به دلیل رفت و آمد بالا را نیز کنار بگذاریم، زمانی زیادی که در این فرآیند تلف می شود، قابل تامل است. این مشکلات در صورت استفاده از خدمات پزشک در منزل هوم کا، غیر قابل تصور می باشد. دسترسی آسان در هر ساعتی از شبانه روز از دیگر مزایای این خدمات می باشد.

از جمله دیگر مزایای خدمات پزشک در منزل می توان به آرامش و راحتی فرد متقاضی این خدمات به علت حضور در منزل باشد.

مجموعه هوم کا برای انجام هر چه با کیفیت تر خدمات پزشک در خانه، در تمام مراحل ارائه این خدمات، بر نحوه انجام آن نظارت دارد. هوم کا در این مسیر درمان و سلامت در کنار آرامش را تقدیمتان خواهد نمود.

پزشک در منزل

پزشک در منزل با مجموعه هوم کا

همان گونه که عنوان شد، این خدمات امکان انجام درمان در محیط ایمن منزل را فراهم می آورد. افراد برای استفاده از خدمات پزشک در منزل با مجموعه هوم کا می توانند با شماره 91025595-021 تماس گرفته و نیاز خود را برای کارشناسان هوم کا شرح دهند. کارشناسان ما در مجموعه هوم کا با توجه به اطلاعاتی که در خصوص جزئیات نیاز شما می گیرند، پزشک متناسب با وضعیت شما را به سوی محل حضور فرد متقاضی خدمات پزشک در منزل، اعزام خواهند نمود.  

خدمات مجموعه هوم کا در همین مرحله اتمام پیدا نمی کند. این مجموعه در تمام زمان درمان و در مراحل مختلف آن، نظارت کافی را بر روند انجام خدمات خواهد داشت تا خدمات درمانی با بالاترین کیفیت ممکن انجام شوند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر