ارز دیجیتال هلیوم چیست؟ همه چیز در مورد آینده این ارز

بیایید اطلاعات بیشتری در مورد هلیوم (HNT) و موقعیت فعلی آن در بازار رمزگذاری کسب کنیم. شما نیز میتوانید برای محاسبه درآمد ماینر هلیوم به صفحه ماشین حساب ماینر مراجعه کنید.

شبکه هلیوم در سال 2013 در قالب یک استارتاپ کار خود را آغاز کرد و در دنیای بلاک چین، با نمادHNT شناخته می شود. ارز هلیوم در سال 2019 به عنوان یک شبکه غیر متمرکز بر پایه بلاک چین در دنیای کریپتو خود را با هدف فراهم کردن زیرساختی برای اینترنت اشیا برای آینده معرفی کرد. بنیان گذاران این ارز شامل گروه سه نفری بودند که در زمینه سیستم‌های توزیع‌شده، تکنولوژی همتا به همتا و بلاکچین تخصص داشتند. نودهای شبکه هلیوم ترکیبی از دوازده های بی سیم و دستگاه‌های استخراج بلاک چین هستند که به آن‌ها هات اسپات می‌گویند. اینترنت اشیا که در سال 2013 معرفی شد، عدم شناخت این فناوری باعث شد که مردم ازآن استقبال نکنند، اما با معرفی ارز هلیوم، ارتباط بین دستگاه های اینترنت وایرلس بهبود پیدا کرد و این امر باعث شد افراد زیادی را به اینترنت اشیاه علاقه مند کند و به دستگاه های این حوزه روی بیاورند.

برای بیشترکردن تعداد دستگاه های هات اسپات، شبکه هلیوم به کاربران پیشنهاد جایزه نقدی می دهد. برای آغاز فعالیت در این شبکه شرکت کنندگان نیاز به دستگاه‌های هات اسپات که ترکیبی از دستگاه ماینر و ورودی‌های وایرلس هست، دارند. در شبکه هلیوم به کاربران علاوه بر توکن HNT، توکن دیگری بنام Data Credit برای هزنیه تراکنش های کاربران پرداخت می شود که قابل معامله نیست.

بهتر است بدانید که در زمان آغازشبکه هلیوم، کسانی که ماکلیت نودها را برعهده داشتند به دلیل ساخت شبکه، توکن های بیشتری را دریافت می کردند و با گذر زمان این توکن کمترمی شود و تعداد کل توکن های موجود درآغاز فعالیت شبکه، بسیار ناچیز بود و به گفته شبکه هلیوم حدود بیست سال استخراج کل توکن های شبکه طول می کشد.

مشوق‌های مالی سبب می‌شوند تا شبکه هلیوم به وسیله تیم توسعه آن به خوبی معرفی شود. کاربران شبکه هلیوم به خریداری یا ساخت دستگاه‌های هات اسپات (Hotspot) می‌پردازند؛ همان طور که گفته شد، این دستگاه‌ها ترکیبی از دستگاه ماینر و دروازه‌ها یا ورودی‌های وایرلس هستند. دستگاه‌های هات اسپات می‌توانند تا مسافت خاص شبکه‌های رادیویی را تحت پوشش قرار دهند و توکن‌های شبکه هلیوم یعنی (HNT) را استخراج کنند. شبکه هلیوم بر اساس پروتکل HoneyBadger BFT عمل می‌کند که یک الگوریتم نوین اجماع به شمار می رود. در این الگوریتم گره‌ها می‌توانند در زمان‌هایی که شبکه از نظر کیفیت اتصال، ثابت نیست به اجماع دست پیدا کنند.

نکات منفی پروژه هلیوم

  • سرمایه گذاری اولیه گران قیمت
  • غیرقانونی بودن دستگاه ماینر هلیوم
  • حجم عظیمی از سفارشات هات اسپات
  • مصرف بیش از 100 گیگ اینترنت در ماه
  • کاهش درآمد و استخراج در صورت افزایش تعداد دستگاه
  • شبکه هلیوم و ارز دیجیتال HNT همچنان ممکن است با شکست مواجه شوند، بنابراین بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید

بهتر است بدانید که میزان هزینه ای که می توانید برای خرید یک دستگاه ماینرهلیوم پرداخت کنید، نه تنها میزان بازگشت سرمایه دیرتر و درآمد کمتری دارد، بلکه غیرقانونی بودن آن هم، جدا از بازگشت سرمایه، مشکل بزرگی است. شما می توانید با این میزان بودجه ای که می خواهید برای دستگاه ماینر هلیوم پرداخت کنید، به دستگاه ماینر مدل Whatsminer m 21 28th که ارزهایی همچون بیت کوین و بیت کوین کش را استخراج می کند و بازگشت سرمایه سریعتر و درآمد بیشتری دارد اختصاص دهید. شما می توانید برای خرید دستگاه ماینر Whatsminer m 21 28th به صورت قانونی به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید.

از اصلی ترین مشکلات ماینر هلیوم محل قرار گیری آن می باشد که حتما مکانی که برای قراردادن ماینر انتخاب می کنید باید در ارتفاع واقع شده باشد. در واقع ماینر هلیوم برای دریافت سیگنال باید در ارتفاع قرار بگیرد تا بتواند بهترین سیگنال ورودی را دریافت کند. لازم است دستگاه ماینر خود را در کنار اشیاه فلزی، الکترونیک و یا بتن قرار ندهید زیرا علاوه بر تاثیر بر روی سیگنال، میزان سوددهی نیز کمتر می شود که این نقط ضعف اساسی برای یک ماینر می باشد. در ضمن محل قرارگیری این ماینر باید فاقد توری باشد زیرا در دریافت داده توسط ماینر اثر منفی می گذارد. ماینرهای موجود در بازار بر خلاف ماینر هلیوم اصلا نیاز به قرارگرفتن در ارتفاع برای دریافت داده نیستند و هیچ عاملی هم در میزان درآمد دستگاه ماینر تاثیر نمی گذارد.

آینده ارز هلیوم

بازار ارز دیجیتال پس از کاهش در ماه سپتامبر دائما در حال رشد است. اکتبر خبر خوبی برای سرمایه گذاران و بازرگانان بود. به طور خاص ، حجم کل بازارهای ارز رمزگذاری شده در زمان این مقاله در 24 ساعت گذشته 116.08 میلیارد دلار است. اگرچه در مقایسه با ماه گذشته 14 ٪ کاهش یافته است ، اما این یک پیروزی باقی مانده است زیرا در چند روز گذشته کمی افزایش یافته است.

در این تجزیه و تحلیل قیمت HNT و آینده هلیوم دیجیتال ، ما به هلیوم می پردازیم که آیا 50 دلار است. اما قبل از آن ، بیایید اطلاعات بیشتری در مورد هلیوم (HNT) و موقعیت فعلی آن در بازار رمزگذاری کسب کنیم. شما نیز میتوانید برای محاسبه درآمد ماینر هلیوم به صفحه ماشین حساب ماینر مراجعه کنید.

نرخ ارز دیجیتال هیلیوم و آینده (HNT) در سال 2022آینده ارز دیجیتال هلیوم ، اگر این روند صعودی ادامه یابد ، HNT تا پایان سال 2022 به 55 دلار خواهد رسید. علاوه بر این ، نیمه اول سال 2022 به سرعت تا 60 دلار ظاهر می شود. سپس صعود کند خواهد شد ، اما سقوط بزرگی وجود ندارد. با انتظارات ، مشارکت و پیشرفت 55 دلار ، آنها کاملاً نسبت به قیمت خوش بین هستند ، اما بدون شک آینده نزدیک ممکن است.

نرخ ارز دیجیتال هیلیوم و آینده (HNT) در سال 2023اگر HNT از حدود 200 متر از میانگین حرکت طولانی مدت برخوردار باشد ، خریداران زمان و ثبات کافی برای ساخت حمله بعدی در سطح تعیین کننده 75 دلار دریافت می کنند ، که این کاهش نمی یابد ، اما آنها به طور مداوم بازی می کنند.

آینده ارز هیلیوم (HNT) در سال 2024با توجه به آخرین به روزرسانی ها ، پیشرفت ، قیمت HNT و پیش بینی پروژه اساسنامه جدید ، سرمایه گذاران HNT می توانند در حدود سال 2024 از مشارکت و ادغام بسیاری انتظار داشته باشند تا آینده ارز دیجیتال هلیوم را روشن کنند. علاوه بر این ، این ممکن است قیمت HNT را در بازار رمزگذاری افزایش دهد. بهترین سرمایه گذاری این است که قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 80 دلار برسد.

نرخ ارز دیجیتال هیلیوم و آینده (HNT) در سال 2025آینده هلیوم دیجیتال می تواند در چهار سال آینده به 95 دلار افزایش یابد. با این حال ، رسیدن به این سطح برای HNT نمی تواند بسیار دشوار باشد زیرا قیمت های متوسط ​​، کوتاه و بلند ارسال شده برای خرید یا فروش درخواست ها. این نشان می دهد که HNT احتمالاً در پنج سال آینده به ATH جدید خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان