تقلید توییتر از تلگرام برای افزایش درآمد

دیجیاتو نوشت: توییتر در چند وقت گذشته به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد خود بوده و اکنون فروش نام‌های کاربری را بررسی می‌کند.

تقلید توییتر از تلگرام برای افزایش درآمد

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر از زمان شروع کار خود به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد این شبکه اجتماعی بوده است. اکنون گفته می‌شود که این شرکت به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای افزایش درآمد، قصد دارد نام کاربری‌ها را به کاربران بفروشد.

نیویورک تایمز در گزارش جدیدی گفته است که مهندسان این شرکت، در نظر گرفته‌اند تا حراجی‌های آنلاینی را سازماندهی کنند که در آن کاربران می‌توانند برای دریافت نام‌های کاربری، پیشنهاد بدهند. در ادامه این گزارش آمده است که توییتر حداقل از دسامبر درباره این روش کسب درآمد جدید بالقوه صحبت کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این ایده به مرحله اجرا خواهد رسید یا مشخص نیست که این طرح تمام نام‌های کاربری را شامل می‌شود یا خیر.

ماه گذشته، ماسک در توییتی گفته بود که توییتر به‌زودی شروع به آزادسازی 1.5 میلیارد نام کاربری خواهد کرد. او همچنین اشاره کرده بود که حساب‌های غیرفعال حذف خواهند شد. پس از خرید این شبکه اجتماعی در ماه اکتبر، ماسک در توییت دیگری اعلام کرد که به آزادسازی حساب‌های کاربری با نام‌های کاربری دلخواه علاقه دارد.

نکته قابل توجه اینکه توییتر هم اکنون در سیاست‌های مربوط به نام‌های کاربری خود گفته که تلاش برای فروش و خرید نام‌های کاربری یک تخلف محسوب می‌شود و ممکن است منجر به تعلیق دائمی حساب شود. با وجود این قانون، طبق گزارش گاردین، از سال‌ها قبل مردم می‌توانند نام‌های کاربری توییتر مورد علاقه خود از بازار سیاه خریداری کنند.

تلاش توییتر برای افزایش درآمد

همانطور که در گزارش جدید نیز اشاره شده، از زمان شروع مالکیت ماسک در توییتر، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان این پلتفرم را ترک کردند و به همین دلیل، پیش‌بینی درآمد داخلی آن کاهش پیدا کرده است. با این حال، در چند وقت گذشته ویژگی‌هایی برای این شبکه اجتماعی معرفی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به توییت‌های طولانی‌تر اشاره کرد که از ماه آینده فعال خواهند شد.

این گزارش در حالی منتشر شده که اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام نیز در ماه آبان فروش نام‌های کاربری را از طریق یک مارکت‌پلیس که روی بلاکچین TON ساخته شده، آغاز کرده است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان