شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا یا مولتی

برای اخذ ویزای تحصیلی کاناذا یا توریستی یا ویزای مولتی، شرایط هایی لازم است که باید قبل از گرفتن ویزا به آن ها اقدام کنید.

 

ویزا مولتی کانادا

ویزای مولتی در واقع، یک ویزای کانادایی 5 ساله می باشد که، به صورت ویزای اقامتی موقتی برای افراد ایرانی می باشد که قصد دارند زمان کوتاهی را در کشور کانادا سپری کنند. این نوع ویزا یک ویزای بلند مدت است اما، به صورت موقتی می باشد. همانطور که می دانید، برای سفر های خارجه حتی به صورت توریستی باید در ابتدای کار خود، ویزا بگیرید.

البته باید این را هم بدانید که، کسی نمی تواند به طو ممتدد از ویزای توریستی یا همان مولتی استفاده کند. به همین خاطر، افرادی که قصد سفر به کشور کانادا را دارند، با ویزای مولتی تنها می توانند، شش ماه در آن جا بمانند و بعد از پایان یافتن شیش ماه بایداز آن کشورخارج شوند.

از ویزای توریستی تنها می توان در موارد هایی نظیر: سفر های گردشگری خارجه، دیدن اقوام، سفر های کاری و علمی، و یا حتی برای کلاس های آموزشی مدت کوتاه استفاده کرد. این نوع ویزا با ویزای تحصیلی تفاوت بسیاری دارد؛ به همین خاطر نمی تواند برای کلاس های آموزشی کوتاه مدت از ویزای تحصیلی استفاده کرد بلمه باید از ویزای مولتی استفاده کرد.

بهتر است بدانید که، چه کسانی می تواند از ویزای مولتی برخوردار باشند. در حالت کلی دو دسته افراد وجود دارند که می توانند از این نوع ویزا استفاده کنند. دسته اول، افرادی که از طرف کاری به کشور دعوت می شوند و باید به آن کشور دائم سفر کنند. دسته دوم هم افرادی هستند که از راه فرزندان برای مهاجرت کردن به کشور اقدام می کنند. مانند: افراد مسن و باز نشتسته

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا یا توریستی یا ویزای مولتی، شرایط هایی لازم است که باید قبل از گرفتن ویزا به آن ها اقدام کنید. در ادامه مطلب با شرایط های اخذ ویزای توریستی کانادا یا ویزای مولتی آشنا خواهید شد.

شرایط گرفتن ویزای توریستی کانادا

همان طورکه می دانید، کشور کانادا، از دسته کشور هایی محسوب می شود که می تواند ویزای مولتی صدور کند. کشور کانادا، با صدور این نوع ویزا،  به افراد اجازه ورود و خروج می دهند؛ حتی این اجازه را هم می دهد تا بتواند به مدت 5 سال به طور موقت در آن کشور اقامت کند.

البته بهتر است به این نکته هم توجه کنید که، افرادی که از این ویزا برخوردار هستند، چه در کشور کانادا و چه در سایر کشور ها، تنها شش ماه می توانند در این کشور مستقر شوند. موارد هایی که برای اخذ ویزای توریستی نیاز است شامل موارد هایی می شود که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  1. برخورداری از مدارک معتبر همچون پاسپورت و شناسنامه
  2. دارا بودن از وضعیت سلامتی کامل
  3. برخوردار نبودن از سابقه های جنایی
  4. قانع کردن مامور های مهاجرت در رابطه با این موضوع که شما بعد از به اتمام رسیدن کارتان، از کشور کانادا خارج می شوند.

مدارک های مورد نیاز برای گرفتن ویزای توریستی کانادا

مدارک های مهمی وجود دارد که باید در زمان اقدام به اخذ ویزای تورستی آن ها را به همراه داشته باشید.

  • کپی و اصل پاسپورت فعلی و همین طور اصل پاسپورت قبلی خود
  • کپی و اصل کارت ملی و شناسنامه همراه با ترجمه رسمی آن ها
  • همراه داشتن عکس پرسنلی به تعداد ذکر شده
  • کپی و اصل تمامی سند های ملکی  به به اسم شما و یا حتی یکی از عضو های خانواده می باشد.
  • برخورداری از گواهی تمکن مالی از بانک ها که شامل: پرینت های گردش حساب چهار ماه گذشته می باشد حتما باید به زبان انگلیسی باشد.
  • برخوردار بودن از گواهی اشتغال به کار همراه با ترجمه پروانه کسب
  • همراه داشتن اصل بیمه فرد به صورت ترجمه رسمی
  • داشتن دعوت نامه رسمی و معتبر از سمت شخصی که به طور کامل در کشور کانادا اقامت می کند.
  • برخورداری از گواهی کامل پزشکی
  • تکمیل کردن و تحویل دادن فرم ویزا

سخن پایانی

در حالت کلی، در قسمت فوق با ویزای توریستی و یا همان مولتی آشنا شدید و دانستید که چه شرایط هایی برای اخذ ویزای توریستی لازم است. همان طور که متوجه شدید، ویزای مولتی یا همان توریستی، یک نوع ویزای موقت محسوب می وشود و مدت زمان اعتبار کلی آن به طور پنج سال است که گروه مهاجرتی آیلند ویزا با مشاوره رایگان در خدمت شما برای اخذ ویزا از جمله ویزای استارتاپ کانادا.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان