برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در حرم مطهر رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد هر شب میزبان یکی از محافل سنتی قرآنی این شهر است و اعضای آن نشست قرآنی خود را در این محل برگزار می کنند.

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرآنلاین، محمد حسین زاده در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد غرفه‌ای برای "نذر قرآنی" در نظر گرفته شده است تا مردم برای برگزاری نشستهای قرآنی حاشیه شهر مشهد، قرآن نذر کرده و به این نشستها هدیه کنند.

وی با بیان این مطلب که سال گذشته کرسی تلاوت قرآن در مساجد استان بویژه شهر مشهد راه اندازی شد افزود:مهمترین رخداد قرآنی سال گذشته خراسان رضوی توجه به مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی است؛راهبرد اصلی معاونت قرآن و عترت این اداره کل در سال جاری، راه اندازی محافل سنتی قرآنی با محوریت مساجد و محلات قرآنی است که آغازگر این مهم نمایشگاه قرآن و عترت بوده است.

حسین زاده اضافه کرد: امسال در راستای تذکر رهبر معظم انقلاب برای تقویت محافل قرآنی و با همراهی دستگاه های اجرایی و گرفتن مصوبه از شورای فرهنگ عمومی، طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" را توسعه خواهیم داد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از چهارم تا یازدهم فروردین ماه از ساعت 17 تا 22 در مرکز دائمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر رضوی دایر است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان