دستگیری سارق آدم ربا در غرب تهران

متهم پس از مشاهده بانوان در کوچه‌های خلوت در محدوده غرب تهران، در ابتدا با استفاده از سلاح سرد، آنان را به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شده که در بین راه طلا و جواهرات مال باختگان را سرقت و سپس با آزار و اذیت قرار دادن، آنها در کنار خیابان رها می‌کرد.

 جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک نفر سارق آدم ربا در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی اظهار داشت: در اواخر بهمن ماه سال گذشته خانمی جوان به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد با آدم ربایی و سرقت اموالش مورد آزار و اذیت راننده یک دستگاه خودروی سواری سوناتا قرار گرفته است، که تیمی از کارآگاهان رسیدگی بر پرونده را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، کارآگاهان در قالب تیم‌های ویژه عملیاتی کار خود را آغاز کردند و با تحقیقات محلی مشخصات خودروی سوناتا که متهم با آن به محل جرم مراجعه کرده بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، خودرو مذکور متعلق به خانمی است که در اختیار متهم قرار گرفته است و با شناسایی مالک خودرو، تحقیقات پلیسی از مالک خودرو آغاز شد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با استفاده از راه‌های کشف علمی جرم، هویت و محل اختفای متهم اصلی پرونده را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی در خصوص شیوه سرقت متهم توضیح داد: متهم پس از مشاهده بانوان در کوچه‌های خلوت در محدوده غرب تهران، در ابتدا با استفاده از سلاح سرد، آنان را به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شده که در بین راه طلا و جواهرات مال باختگان را سرقت و سپس با آزار و اذیت قرار دادن، آنها در کنار خیابان رها می‌کرد.

گزافی به تجمیع پرونده‌های مشابه اشاره کرد و افزود: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی توسط تعدادی از شاکیان شناسایی و با توجه به اهمیت جرایم ارتکابی تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار این پلیس قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان