تفریحات دبی در تعطیلات! دبی کجا برویم؟

وقتی از تفریحات دبی صحبت به میان می‌آید، حتی کسانی که به این شهر سفر نکرده‌اند انتظار دارند که با لاکچری ترین و متنوع ترین تفریحات روبه‌رو شوند. البته از شهری مثل دبی که زیباترین سازه ها را در خود جای داده است انتظاری جز این نیست.

تفریحات دبی در تعطیلات! دبی کجا برویم؟

از آنجا که دبی یکی از شهرهای توریستی و یک مقصد تفریحی است، در این مطلب قصد داریم به معرفی تفریحات دبی بپردازیم.

شهر متل از جذاب ترین تفریحات دبی

قطعا در سفر به دبی نمی‌توانیم فقط به دنبال تفریحات بزرگسالان باشیم. با بازدید از شهر متل، خاطره‌ای فراموش نشدنی برای کودکان خود رقم خواهیم زد. قبل از شهر متل باید با خود متل آشنا شویم. در حقیقت متل بزرگ‌ترین کارخانه اسباب بازی سازی در آمریکا است و شهر متل دبی شهربازی این کارخانه به حساب می‌آید که برای کودکان امکانات متنوعی در نظر گرفته است. آموزش رقص، بازی با شخصیت های اسباب بازی، کارتونی دنیا و ... تجربیات لذت بخشی است که کودک شما هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

تفریحات دبی در تعطیلات! دبی کجا برویم؟

آشنایی با فرهنگهای مختلف در دهکده جهانی دبی

با رفتن به دهکده جهانی دبی در حقیقت به چند کشور دیگر نیز سفر کرده‌ اید و با بخشی از فرهنگ آن کشورها آشنا شده اید. در این مجموعه، بناهای سنتی کشورهای مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این مجموعه نمایش های فرهنگی کشورهای مختلف در مقابل دیدگان توریست ها خودنمایی می‌کنند. در جای جای دهکده جهانی کیوسک‌هایی قرار گرفته‌اند که در آنها غذاهای سنتی سایر کشورها ارائه می‌شود. این مجموعه زیبا و هیجان‌انگیز در خیابان شیخ زائد واقع شده و از ساعت 14:00 الی 23:00 خدمت رسانی می‌کند.

کیدزانیا؛ تفریح کودکان دبی

چقدر جذاب است که محیطی برای کودکان در نظر گرفته شود که در آن کودکان بتوانند با شغل های مختلف آشنا شوند. این محیط در دبی قرار گرفته است و نام آن کیدزانیا است، یکی از تفریحات جذاب دبی که برای کودکان طراحی شده است. در این مجموعه علاوه بر آن چه ذکر شد، مهمانی‌هایی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده که ساعات خوشی را برای آنها رقم می‌زند.

مجموعه آسمان دبی

در مجموعه تفریحی آسمان دبی با یکی از عجایب این شهر توریستی آشنا می‌شوید. شما در این مجموعه می‌توانید در دل کویر امارات، یک فضای پوشیده از برف مثل آلپ سوئیس را تجربه کنید. در این مجموعه تمامی تفریحات برفی را می توانید امتحان کنید از این حجم از برف در دل کویر لذت ببرید. آسمان دبی به شما اجازه می‌دهد برف بازی، اسکی، اسنوبرد، تماشای پنگوئن ها را در دبی تجربه کنید! جدا از تفریحاتی که به آن اشاره شد، زیپ لاینی در این مجموعه وجود دارد که لقب اولین زیپ لاین زیر صفردرجه را یدک می‌کشد. یکی از جذاب ترین تفریحات مجموعه آسمان آبی دبی، استخر یخ زده‌ای است که در آن می‌توانید همراه پنگوئن ها شنا کنید و تفریحی منحصر به فرد را رقم بزنید. آسمان دبی در خیابان شیخ زائد در مرکز خرید دبی واقع شده است و ساعات کاری آن از 10:00 تا 22:00 است.

تفریحات دبی در تعطیلات! دبی کجا برویم؟

سافاری دبی

اگر به دبی سفر کردید و سافاری را تجربه نکردید، سفرتان کامل نیست! یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دبی، همین سافاری است. پرش های اتومبیل از روی تپه های شنی واقعا جذاب بوده و قسمت هیجان انگیزش این است که شما هم در این اتومبیل حضور داشته باشید. شاید کسانی که تاکنون سافاری دبی را تجربه نکرده‌اند تصور کنند که این تفریح فقط در ماشین سواری خلاصه می‌شود اما باید بگوییم، این ماشین سواری پر هیجان ابتدای یک مسیر پر از جلوه های زیبا است. تماشای غروب آفتاب، عکاسی، شترسواری، بادیه نشینی، اسکی روی شن و ... از سایر تفریحاتی است که در این مسیر تجربه می‌کنید.

چرخ و فلک عین دبی

سفر به دبی این موقعیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با بلندترین چرخ و فلک دنیا با 250 متر ارتفاع روبه‌رو شوید. چرخ و فلکی که یک دور کامل آن 48 دقیقه طول می‌کشد و شما فرصت دارید تا با خیال راحت به زیباترین چشم اندازهایی که در مقابل دیدگانتان به تصویر کشیده می شود نگاه کنید. در واقع این چرخ و فلک نمایی 360 درجه در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید تمام زیبایی‌های دبی را ببینید.

خانه تسخیرشده هیستریا

در معرفی تفریحات دبی به خانه‌ای بر می‌خوریم که هیجان زیادی به شما وارد می‌کند، البته با چاشنی ترس! تلفیقی از هیجان، ترس و اتفاقات غیرمنتظره در انتظار شماست. خانه تسخیرشده هیستریا مکانی است که کابوس ها و ترسناک ترین افکار شما لباس واقعیت می پوشند و برای ترساندن شما تمام تلاششان را به کار می‌گیرند. این خانه در خیابان مرکز مالی دبی قرار گرفته است و ساعات خدمات رسانی آن از 11:00 تا 24:00 است.

اگر می‌خواهید با تفریحات دبی، سفر به دبی و در کل هر اطلاعاتی که به سفر به دبی مربوط می‌شود، آشنا شوید بهتر است به سایت بریم دبی سر بزنید تا با خواندن مطالب و مشاوره با تیم بریم دبی، سفری بی نظیر برای خود و همسفرانتان خلق کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان