معرفی کالاهای دیجیتال و به روز دنیای تکنولوژی

خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتالی از تیم موبایل هفت، که شرایط و پلتفرم های مختلفی را برای شما در نظر گرفته، مزیت های بسیاری دارد چراکه این فروشگاه جزو برترین فروشگاه های طرف قرار داد بانک آینده است و شرایط خرید نیز به گونه ای است که همه افراد بتوانند در هر صورتی خرید اقساطی انجام دهند.

معرفی کالاهای دیجیتال و به روز دنیای تکنولوژی

امروزه خرید گوشی هوشمند به یکی از نیازهای اساسی افراد تبدیل شده اما برای درصد بالایی از افراد پرداخت هزینه یکباره و یکجای گوشی موبایل و یا هر کالای دیجیتال دیگری، مشکلاتی را به دنبال دارد. به همین علت است که خرید اقساطی گوشی برای اکثریت افراد جامعه محبوب و پرطرفدار است.

با توجه به همخوانی نداشتن دخل و خرج افراد جامعه، خرید اقساطی یک روش هوشمندانه و کار آمد برای خرید محصول یا کالای مورد نظر است. در یک تعریف کلی باید گفت خرید اقساطی یعنی پرداخت بخشی از مبلغ و دریافت کالا بدون نیاز به پرداخت کل هزینه و همچنین قسط بندی و پرداخت قیمت اولیه ی مشخص شده در چندین مرحله و در مدت زمان تعیین شده. خرید اقساطی بسته به روشی که انتخاب می کنید، میتواند متفاوت باشد؛ مثلا با پیش پرداخت باشد یا بدون پیش پرداخت. اگر پیش پرداخت را بپردازید، اقساط کمتر و سبکتر میشوند اما اگر قادر به پرداخت اولیه یا همان پیش پرداخت نیستید، کل مبلغ اقساط بندی میشود و اصطلاحا از دم قسط می شود.

فرض کنید قصد خرید گوشی را دارید و مبلغ خرید این گوشی نیز در حساب شما موجود است و به راحتی می توانید این کالا را به صورت نقدی خریداری کنید اما در صورتی که این گوشی را بخرید، حساب بانکی شما خالی می شود و پولی برایتان باقی نمی ماند. در حالی که ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و شما به این پول نیاز پیدا کنید. برای مثال خدایی نکرده ممکن است مریضی یا اتفاق ناگواری رخ دهد اما شما تمام پول خود را خرج کردید. درواقع شما می توانید گوشی مد نظر خود را قسطی خریداری نمایید و پس انداز خود را داخل حسابتان نگه دارید تا در مواقع ضروری به مشکل نخورید.

در این مقاله به به بررسی و معرفی خرید اقساطی گوشی می پردازیم و نحوه عملکرد آن را توضیح میدهیم،خرید اقساطی گوشی به معنی خرید گوشی هوشمند با پرداخت مبلغ آن به صورت اقساط ماهیانه است.

یکی دیگر از مزیت های خرید اقساطی امکان انتخاب گزینه های بیشتر است. هنگامی که افراد قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، ممکن است به دلایل مختلفی محدودیت در انتخاب داشته باشند. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید یک گوشی بسیار پیشرفته و گران قیمت را خریداری کنید اما نمی توانید هزینه ی یکجای آن را پرداخت کنید، می توانید گزینه ی خرید اقساطی را انتخاب کنید و از قابلیت های داشتن یک گوشی هوشمند خوب بهره مند شوید.

مزیت دیگر آن، پرداخت آسانتر

در خرید اقساطی،شما مجبور نیستید مبلغ کل را به یکباره بپردازید. شما می توانید مبلغی را پرداخت اولیه ارائه کنید و سپس مبلغ ماهیانه را که برای اقساط تعیین می کنید را پرداخت کنید. در این صورت پرداخت هزینه کالا برای شما بسیار آسان می شود.

امکان ارتقاء به گوشی جدیدتر

در خرید اقساطی، شما معمولأ با ارائه مبلغ کمی، گوشی هایی با مشخصات پایین تر را می توانید به صورت اقساطی تهیه کنید. با این حال پس از پرداخت اقساط معین، می توانید گوشی خود را به یک گوشی جدیدتر ارتقا دهید و به راحتی آن را با گوشی قبلی تعویض کنید.

امروزه پلتفرم های مختلفی برای خرید اقساطی در اختیار مشتریان قرارمی گیرد تا متناسب با شرایط خود بتوانند خرید اقساطی لپ تاپ یا هر کالای دیگری را انجام دهند. در واقع این پلتفرم ها با در نظر گرفتن شرایط های مختلف برای همه افراد جامعه و به صورت کاملأ هوشمندانه خرید اقساطی را میسر کرده اند.

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و عرضه مدل های جدید و پیشرفته گوشی موبایل به بازار، همه افراد به دنبال ارتقاء گوشی موبایل خود هستند و زمانه نیز به گونه ای شده که همه افراد سعی میکنند بر موج پیشرفت تکنولوژی سوار شوند و از غافله عقب نمانند.

همانطور که میدانید امروزه نود درصد امور به صورت آنلاین انجام شده و افراد به دنبال خرید اقساطی گوشی هستند و گوشی هوشمند جزو نیازهای ضروری و تقریبأ اولویت همه شده است به همین خاطر مجموعه موبایل7 شرایط خرید اقساطی را برای همگان آسان کرده است تا این امکانات در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرید.

جوان های امروزی همواره به دنبال تحصیل و ارتقاء هستند. با توجه به پیشرفت دانشگاه ها و مدارس و علاقه زیاد جوانان به پیشرفت، یکی از نیازهای ضروری به خصوص در دانشگاه ها لپ تاپ است. در هر خانواده یک دانشجوی در حال تحصیل هست که برای پروژه های دانشگاهی نیاز ضروری به خرید لپ تاپ داشته باشد و با توجه به هزینه های تحصیل، بهترین راهکار برای تهیه لپ تاپ، خرید به صورت قسطی است تا افراد بتوانند با تکنولوژی همراه باشند.

در ادامه شرایط خرید اقساطی با روش های مختلفی ارائه می شود که البته همه ی افراد به دنبال آسان ترین و سریعترین روش هستند.

مجموعه موبایل7 با بررسی های انجام شده توانسته یکی از آسان ترین شرایط خرید اقساطی را برای کاربران فراهم کند. تیم موبایل هفت با مشارکت بانک آینده امکان خرید اقساطی همه کالاها از برندهای مختلف موجود در بازار را فراهم کرده است. درواقع مجموعه موبایل7 جزو منتخب ترین فروشگاه های طرف قرار داد بانک آینده است که شما با شارژ کیف پول خود میتوانید به راحتی خرید خود را از طریق سایت خریداری کنید.

  • اولین قدم مراجعه به سایت موبایل7 و ثبت نام در صفحه خرید اقساطی است.
  • پر کردن فرم و مشخصات شخص دریافت کنند تسهیلات.
  • تعیین میزان تسهیلات توسط فرد ( امکان دریافت تسهیلات حداکثر 100 میلیون و حداقل 20 میلیون)

در این مرحله باتوجه به اینکه اقساط معوقه و چک برگشتی نداشته باشید از سمت بانک آینده اعتبار سنجی و رتبه بندی می شوید.

منظور از رتبه بندی چیست؟

  • اگر رتبه بندی گیرنده تسهیلات A-B باشد، بدون نیاز به ضامن تسهیلات را دریافت میکنند اما اگر رتبه بندی مشخص شده از سمت بانک C-D باشد، نیاز به ضامن است.

در مرحله آخر بعد از ثبت درخواست کیف پول شما شارژ می شود و شما میتوانید کالای مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.

آیا خرید از این روش محدود به کالاهای خاصی است؟

خیر شما میتوانید هر کالایی که در فروشگاه موبایل7 موجود است را با برند دلخواه خود انتخاب کرده و از طریق این روش خریداری کنید.

کالاهای موجود در فروشگاه موبایل7:

  • گوشی موبایل
  • لپ تاپ
  • کنسول بازی
  • تبلت
  • لوازم خانگی
  • اسپیکر
  • انواع ساعت های هوشمند
  • هدفون و هندزفری
  • اسپیکر

در آخر باید گفت خرید اقساطی به شما کمک میکند تا بودجه خود را بهبود ببخشید و روشی هوشمندانه با مزیت های بالا است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان