تقدیر جلالی از خدمات ارزنده‌ یک سال و نیم دولت/ اگر بفهمم حضور حداکثری با فرد دیگری فراهم می‌شود کنار می‌روم!

ایسنا نوشت:حسین جلالی نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا در انتخابات امسال نامزد می‌شود یا خیر؟ گفت: ۱۱ ماه دیگر انتخابات برگزار می‌شود

تقدیر جلالی از خدمات ارزنده‌ یک سال و نیم دولت/ اگر بفهمم حضور حداکثری با فرد دیگری فراهم می‌شود کنار می‌روم!

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: ملاک ما در انتخابات امسال، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است، اگر بفهمم حضور حداکثری با فرد دیگری فراهم می شود، کنار می‌روم.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال یکی از زیباترین سال‌های ما بعد از انقلاب است که با ماه قرآن آغاز شده و با ماه قرآن پایان پیدا می‌یابد. سال جدید یکی از سال‌های استثنایی برای جمهوری اسلامی است بدین جهت که مقاومت ملت ایران جواب داد و سختی‌ها رو به اتمام است و ان‌شاءالله امسال بحران اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: قدرت از منطقه آمریکا و اتحادیه اروپا به آسیا منتقل شده و آمریکایی‌ها فهمیدند که 10 سال جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی راه به جایی نمی‌برد. آمریکا رتبه اول علمی دنیا را از دست داد و در مسائل علمی و تکنولوژی رتبه اول به چین تعلق گرفت. تنها همین توانمندی علمی نبود که موجب شد قدرت به آسیا بیاید. با توجه به اینکه نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و 10 سال پیش مقام معظم رهبری اعلام کردند، جمهوری اسلامی فعالیت کرد و یک مثلث ایجاد شد که مثلث روسیه، چین و جمهوری اسلامی ایران است.

جلالی بیان کرد: با توجه به اینکه ایران تنها کشوری است که جلوی آمریکا محکم ایستاد به‌عنوان محور این مثلث قرار گرفت. بنابراین چین و روسیه سعی کردند به‌عنوان‌ دو همکار درصدد تسهیلگری و برداشتن موانع برای ایران باشند.

وی ادامه داد: اولین شعاری که آیت‌الله رئیسی داده بود تعامل با همسایه‌ها بود که در این زمینه ورود کرد و با عربستان و بعد از آن امارات، بحرین و شورای همکاری خلیج فارس مذاکرات صورت گرفت و پایان این مذاکرات مصر است. البته اتحادیه اروپا از ترس اینکه از این مذاکرات عقب‌ نماند وارد مذاکراتی با جمهوری اسلامی شد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که خدمات یک سال و نیم دولت هم بسیار خدمات ارزنده‌ای است و مقام معظم رهبری به این خدمات اشاره کردند. در حوزه بیمه، در بحث انرژی و...اقدامات ارزشمندی انجام شده است، ادامه داد: در یک سال باقیمانده از عمر مجلس تصمیم گرفتیم با هم‌افزایی با کمیسیون‌های مرتبط روی شش موضوع خودرو، انرژی، ارز، مسکن، عفاف و حجاب و ساماندهی فضای مجازی کار کنیم و جلسات آن قبل از پایان سال قبل شروع شده و باید با دولت و وزارتخانه‌های مرتبط رایزنی کنیم مشکلات حل شود.

جلالی افزود: امسال پیش‌بینی می‌کنیم تورم کاهش زیادی داشته باشد. مشکل اصلی در همه مسائل اقتصادی، تورم است و با ورود نقدینگی به چرخه تولید، تورم کاهش می‌یابد که باید کمک کنیم موانع تولید برداشته شود و از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان