کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای هوا در اصفهان/تندباد در نیمه غربی و مرکز استان ادامه دارد

دمای هوای در بیشتر مناطق استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده ۶ تا ۹ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

کاهش 6 تا 9 درجه‌ای هوا در  اصفهان/تندباد در نیمه غربی و مرکز استان ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تفسیر آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه ناپایدار تا فردا بر روی استان است.

بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تُندباد لحظه ای و در مناطق مستعد بویژه نیمه‌ شرقی احتمال خیزش گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس خسارات ناشی از وزش باد شدید و کاهش محسوس دما برای محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست، روز یکشنبه از شدت وزش باد در شمال و شرق استان اصفهان قدری کاسته خواهد شد و در نیمه‌ غربی تا مرکز استان ادامه خواهد داشت.

همچنین بیشترین سرعت باد در شبانه روز گذشته از نایین به میزان 100 کیلومتر بر ساعت و بیشینه سرعت باد در کلانشهر اصفهان نیز 70 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

هوای کلانشهر اصفهان برای روز یکشنبه صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و برای روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

احتیاط در سفرهای برون شهری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

احتیاط در سفرهای برون شهری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی هنگام سفر، تمهیدات لازم در جهت حفظ ماشین‌آلات کشاورزی، آمادگی راهداری به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر، مسیرهای طوفان خیز و گرد و خاک، توقف فعالیت ها درفضای باز ، انجام تدابیر پیشگیرانه در جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید ضروری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان