طزر تهیه کوکی رژیمی سالم و خوشمزه با روش پخت آسان

علاقه مندان به شیرینی پزی می توانند در این بخش با طزر تهیه کوکی رژیمی آشنا شوند. این کوکی چند ترکیب ساده داشته که در این بخش ذکر شده است.

طزر تهیه کوکی رژیمی سالم و خوشمزه با روش پخت آسان

کوکی یک نوع شیرینی فوق العاده هستند که شما می توانید در این بخش با طزر تهیه کوکی رژیمی یکی از اتواع آن آشنا شوید. این کوکی دستور تهیه ساده ای داشته و به راحتی اماده می شود.

برای داشتن انواعی شیرینی یا کوکی خانگی کافی است در آرگا همراه ما باشید. شما می توانید با طرز تهیه کوکی آجیلی و کوکی شیر عسلی آشنا شوید.

کوکی رژیمی ساده

مواد اولیه:

  • موز: 2 عدد
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • جو پرک: 2 پیمانه
  • دارچین: 1/2 قاشق چای خوری
  • پودر نارگیل: 1 قاشق غذاخوری
  • شکلات تلخ: 1/5 قاشق چای خوری
  • گردو: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه کوکی رژیمی:

ابتدا باید موزه را پوست کنده و درون ظرفی بریزید. با استفاده از یک چنگال به خوبی موز را له کرده و در صورت نیاز نیز می توانید از یک گوشتکوب برقی استفاده کنید. فر ار از قبل در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید و زمان داده تا به خوبی گرم شود.

دستور تهیه کوکی رژیمی

درون سینی فر را نیز یک کاغذ روغنی قرار دهید. در این بخش نیز باید جو پرک را به موز له شده اضافه کنید. تخم مرغ، دارچین، پودر نارگیل، شکلات های خرد شده و گردو را به مواد ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود.

در این بخش نیز نوبت به تهیه کوکی ها می رسد. شما باید مقداری از مواد و به اندازه گردو برداشته و گرد کنید. کوکی های را باید در کف سینی قرار دهید و به فاصله از یکدیگر قرار داده تا در زمان پخت به یکدیگر نچسبد.

سینی را درون فر قرار داده تا شیرینی ها پخته شود. دمای مناسب 180 درجه سانتی گراد و به مدت 15 دقیقه باید به کوکی ها زمان داده تا به خوبی پخته شود. در مرحله آخر نیز باید گریل را روشن کرده تا روی شیرینی ها نیز طلایی شود. کوکی ها را خارج کرده و زمان دهید تا سرد شود و بعد درون دیس بچینید. روی کوکی را می توانید به شیوه دلخواه تزیین کنید.

روی کوکی ها را می توانید با مقداری شکلات آب شده هم تزیین کنید. طرز تهیه کوکی رژیمی به همین سادگی بوده و شما در این بخش با یک دستور تهیه ساده از این کوکی آشنا شدید. با این رسپی می توانید انواعی از کوکی های خانگی داشته باشید.

طرز تهیه کوکی رژیمی

این کوکی خوشمزه و عالی طعم خوبی داشته و می توانید با یک دستور تهیه این کوکی را داشته باشید. شما می توانید این نوع کوکی را بدون شکر هم استفاده کنید. استفاده از شکلات های چیپسی نیز در این کوکی عالی است.

در صورت دلخواه می توانید از مقداری میوه دیگر هم استفاده کنید. شما می توانید این کوکی ها را درون فر، گاز و یا مایکروفر قرار دهید تا به راحتی پخته شود. استفاده از ترافل های رنگی و یا نارگیل نیز در این کوکی ها عالی می شود.

برای این کوکی ها می توانید از مقداری کره ذوب شده نیز استفاده کنید. این کوکی ها برای میان وعده نیز مناسب است. شما می توانید این کوکی های عالی را با انواع نوشیدنی ها سرو کنید. چای، نسکافه و قهوه برای سرو این شیرینی پیشنهاد و گزینه مناسبی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر