طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی با طعم ویژه

همانطور که می دانید تیرامیسو یکی از خوشمزه ترین دسر ها می باشد که دارای انواع مختلف هستند و مدل توت فرنگی آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی با طعم ویژه

تیرامیسو توت فرنگی یکی از خوشمزه ترین تیرامیسو ها می باشد که در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد و می توانید در مهمانی و تولد ها آن را جایگزین کیک نمایید بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دستور تهیه تیرامیسو توت فرنگی

آشنایی با طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی

این تیرامیسو را می توانید در فصل بهار و تابستان که توت فرنگی های خوشمزه وارد بازار می شوند تهیه نمایید و بهتر است به منظور تهیه تیرامیسو قالبی از یک قالب رینگی یا کمربندی استفاده نمایید و نحوه تهیه این دسر خوشمزه نیز بسیار ساده و راحت است از این رو، در ادامه مطلب با نحوه تهیه این دسر خوشمزه آشنا خواهید شد.

مواد لازم :

  • توت فرنگی : سیصد گرم
  • پنیر خامه ای : سیصد گرم
  • خامه قنادی : دویست گرم
  • شکر : به میزان لازم
  • بیسکوییت لیدی فینگر : یک بسته

نحوه تهیه :

در روش تهیه تیرامیسو توت فرنگی ابتدا خامه قنادی را داخل ظرف مناسبی ریخته و با دور تند همزن به صورت نیمه فرم گرفته بزنید و بعد داخل کاسه ای جدا گانه پنیر خامه ای ریخته و با کمک همزن دستی خوب هم زده تا صاف و یکدست شود و بعد به خامه قنادی بیفزایید و هم زده تا فرم بگیرد.

حالا چند عدد توت فرنگی را جدا کرده و به منظور تزیین کنار گذاشته و نصف توت فرنگی ها را داخل مخلوط کن و یا با کمک گوشتکوب برقی پوره نمایید و از صافی عبور دهید تا آب آن ها خارج شود و بعد آب حاصل را داخل کاسه مناسبی بریزید.

حالا مابقی توت فرنگی ها را با دست نگینی ریز خرد نمایید و با پوره صاف شده مخلوط نمایید و بعد بسته به ذائقه تان چند قاشق شکر به آب توت فرنگی بیفزایید و چند قاشق دیگر نیز به توت فرنگی پوره شده و نگینی شده بیفزایید.

حالا بیسکوییت را داخل آب توت فرنگی زده تا به خوبی خیس شوند و بعد ظرف های سرو را آماده نمایید و یا می توانید از قالب استفاده کنید برای انجام اینکار کف قالب کمی از مخلوط مایه پنیری ریخته و بعد بیسکوییت ها خیس شده را بگذارید و بعد مقداری از مخلوط پوره توت فرنگی و دوباره لیدی فینگر خیس خورده و مجدد مایه پنیری بریزید و بسته به سلیقه تان می توانید لایه ها را تکرار نمایید و در نهایت روی دسر مایه پنیری بریزید.

حالا دسر را به مدت دو ساعت داخل یخچال گذاشته و اجازه دهید خودش را بگیرید و بعد توت فرنگی هایی که از قبل کنار گذاشته اید را برش داده و تریین نمایید نوش جان.

نحوه تهیه تیرامیسو توت فرنگی

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل با کلیک بر روی طرز تهیه دسر لیمویی و  طرز تهیه پودینگ تمشک می توانید با دستور تهیه این دسر های خوشمزه آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان