قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند

دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش شرایط استفاده دانش‌آموزان را از تک ماده در امتحانات نهایی تشریح کرد.

قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند

به گزارش خبرآنلاین دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش شرایط استفاده دانش‌آموزان را از تک ماده در امتحانات نهایی تشریح کرد.

محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در 2 درس با امتحانات نهایی و 2 درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در 3 سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای 4 درس امتحانات نهایی ممکن شد.

به گزارش تسنیم، امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که 2 درس از امتحانات نهایی و 2 درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای 4 درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اگر دانش‌آموزی حداکثر در 4 عنوان درسی نمره 7 و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل 10 باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان