رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند / عکس

رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه‌هایی با تم کلاسیک است. شما می‌توانید یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR۱ نام دارد که در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار موجود است.

رضوانی، پورشه 911 را متحول می‌کند / عکس

امیرمسعود عابدین: رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه‌هایی با تم کلاسیک است. شما می‌توانید یک پورشه 911 نسل 992 را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR1 نام دارد که در سه نسخه با قدرت 550 تا 750 اسب بخار موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، رضوانی موتورز یک کمپانی طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا در آمریکاست. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی، یکی از طراحان خودروهای سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می‌کرد، تأسیس شد.

رضوانی، پورشه 911 را متحول می‌کند / عکس

صرف نظر از نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، همه RR1 ها بدنه فیبر کربنی جدیدی دارند که با الهام از خودروهای مسابقه‌ای کرمر 935 اواخر دهه 1970 طراحی شده‌اند. تغییرات اعمال شده در نمای جلو بسیار مشهود است. در این قسمت چراغ‌های جدیدی را با طراحی بیضی شکل مشاهده می‌کنید که شباهت بسیاری با پورشه تایکان دارد.

رضوانی، پورشه 911 را متحول می‌کند / عکس

عقب‌تر، بال‌های بزرگ و ثابتی را می‌بینید که یادآور دهه 1970 هستند. رینگ‌های جدید در نمای جانبی جذاب و خاص به نظر می‌رسند.

خریداران رضوانی RR1 می‌توانند بین مدل‌های Carrera S، GT3 یا Turbo S، یکی را جهت اعمال تغییرات انتخاب کنند. اولین نسخه که بر مبنای 911 کررا S ساخته شده، قدرتی 550 اسب بخاری دارد.

دومین نسخه مبتنی بر 911 GT3 حدود 565 اسب بخار قدرت دارد. سومین نسخه که بر اساس 911 توربو S ساخته شده، حدود 750 اسب بخار قدرت دارد، این در حالی است که قدرت نسخه‌های خیابانی به 715 اسب بخار قدرت کاهش یافته است.

رضوانی، پورشه 911 را متحول می‌کند / عکس

به‌روزرسانی سفارشی برای همه نسخه‌ها شامل سیستم تعلیق، ترمز و شیشه‌های پلی‌کربنات سبک وزن است. شما همچنین می‌توانید رنگ‌های سفارشی را برای نمای بیرونی انتخاب کنید. با انتخاب گزینه‌های مختلف، به قیمت خودرو 25450 دلار اضافه خواهد شد.

رضوانی قیمت اولیه RR1 را 149 هزار دلار اعلام کرده است. البته این عدد علاوه بر هزینه خرید پورشه‌ای است که قرار است این تغییرات روی آن انجام شود. مجموع تولید به 50 دستگاه محدود خواهد شد و رضوانی در حال برنامه‌ریزی برای تحویل در اواخر سال جاری است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

54

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان