دیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/ خبرفوری با رونمایی ۴شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت

خبرفوری با رونمایی ۴شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت.

چند روزی است که هلدینگ خبرفوری با 4شعار متفاوت به بیلبوردهای شهر بازگشته است؛ شعارهای جدید خبرفوری از افق‌گذاری نُو در این هلدینگ تبلیغاتی رسانه‌ای‌ خبر می‌دهد

هلدینگ خبرفوری با 10 شرکت مختلف با موضوعات؛ خدمات تبلیغات، مدیریت فروش محصولات، تولید محتوا، حل مساله، خدمات روابط عمومی، برگزاری همایش و نمایشگاه، سمینار و... و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی خود در توسعه کسب و کار فرهنگی خود کوشا بوده است.

خبرفوری بیش از 100برند رسانه‌ای و بیش از 31میلیون مخاطب را در اختیار دارد و بعنوان بزرگترین رسانه‌خبری کشور فعالیت می‌کند.

دیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/  خبرفوری با رونمایی 4شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشتدیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/  خبرفوری با رونمایی 4شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان