اتمام فقط ۴ درصد تکلیف استان آذربایجان‌غربی در ساخت مسکن حمایتی دولت سیزدهم!

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از اتمام ساخت ۸۵۳۶ مسکن در قالب طرح‌های حمایتی (حمایتی شهری، مسکن روستایی، بازآفرینی شهری، خودمالکی و مسکن مهر) خبرداد درحالیکه تکلیف استان ساخت ۲۰۴ هزار واحد مسکن ملی در چهار سال بوده است.

اتمام فقط 4 درصد تکلیف استان آذربایجان‌غربی در ساخت مسکن حمایتی دولت سیزدهم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: در سه سال دولت سیزدهم برای 74 هزار و 399 واحد مسکونی پروانه ساختمانی در قالب طرح‌های حمایتی (حمایتی شهری، مسکن روستایی، بازآفرینی شهری، خودمالکی و مسکن مهر) صادر شد که از این تعداد 48 هزار و 751 واحد (65 درصد) منجر به شروع عملیات اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در طی 36 ماه اخیر، 8536 واحد به پایان رسیده است.

گفتنی است بنا به گفته حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی وقت استان در اردیبهشت ماه سال گذشته، سهمیه استان آذربایجان‌غربی 203 هزار و 929 واحد در قانون جهش تولید مسکن بود مه تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی برای ساخت بیش از 230 هزار واحد فراهم شده و محدودیتی از نظر واگذاری زمین وجود نداشته است.

شایان ذکر است با آمارهای اعلامی تنها 4 درصد تکلیف استان با احتساب تمام طرح‌های حمایتی ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی سه سال اجرایی شده و نسبت به برنامه 4 ساله رقم بسیار ناچیزی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان