پر فروش ترین عطرهای مردانه

از دیگر عطرهای پرفروش برای آقایان عطر بولگاری آکوا است که در لیست بهترین عطر آقایان قرار گرفته است.

پرفروش ترین عطرهای مردانه

انواع عطرهایی که به عنوان پرفروش‌ ترین عطر مردانه شناخته می‌ شوند آن دسته از عطرها هستند که دارای ویژگی‌ های خاص و منحصر به فردی باشند، مثلاً ماندگاری آنها بالا باشد و بتوانند احساس خوبی را در افراد ایجاد کنند. به همین دلیل برندهای مختلفی اقدام به تولید عطرها با ویژگی‌ های خاص و منحصر به فردی می‌ کنند که بتوانند از دیگر رقبای خود سبقت گرفته و نظر مصرف کننده را به خود جلب کنند، به طوری که انواع عطر آقایان، عطر زنانه و غیره را می‌ توانید از فروشگاه‌ های معتبری مانند فروشگاه اینترنتی بریلر ۲۴ خریداری کنید که نمونه‌ هایی از آن ها عبارتند از:

آمواج اینترلود

این عطر را می‌ توان به عنوان یکی از عطرهای صدرنشین در جهان دانست که در سال ۲۰۱۲ توسط برند امواج تولید شده است. ادکلن‌ ها و عطرهای تولید شده این برند جزو پرفروش‌ ترین‌ های جهان محسوب می‌ شوند که رایحه‌ ای بی‌ نظیر و با میزان ماندگاری بالا را دارند. این عطر دارای بوی شرقی تند و گرم است و برای فصل‌ های سرد گزینه مناسبی است.

شنل بلو

شنل رایحه تلخ و خنک دارد و در بین انواع عطر آقایان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است که در سال ۲۰۱۰ تولید و روانه بازار شد. شنل بلو یک عطر رمانتیک است که نوعی طراوت و انرژی شاد را در مصرف کننده به وجود می‌ آورد.

کرید اونتوس

از جمله پرفروش‌ ترین عطر آقایان عطر کرید اونتوس موجود در فروشگاه بریلر ۲۴ عطر کرید اونتوس است. این برند بسیار گران قیمت توانسته است حس وقار، شادابی، نشاط و ابهت را برای مصرف کننده به وجود بیاورد. شما در این عطر عجیب و جادویی نوعی پارادوکس و تضاد را می‌ بینید که موجب جلب توجه افراد زیادی شده است. ماندگاری بالا و قدرت پخش بو از ویژگی‌ های این نوع عطر می‌ باشد و برای افراد جوان و میانسال گزینه مناسبی است.

عطر بولگاری آکوا پور هوم

از دیگر عطرهای پرفروش برای آقایان عطر بولگاری آکوا است که در لیست بهترین عطر آقایان قرار گرفته است. رایحه آن خنک و لطیف است و حس شادابی ایجاد می‌ کند. در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. این عطر پرطرفدار با رایحه زیبا را می‌ توانید در فروشگاه‌ های مختلف مانند فروشگاه اینترنتی بریلر ۲۴ ببینید.

عطر مردانه

پاکو رابان وان میلیون

اگر در بین عطر آقایان و حتی عطر زنانه به دنبال نوعی عطر لاکچری هستید پاکو رابان وان میلیون را فراموش نکنید که جز پرفروش‌ ترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه است. این عطر رایحه‌ای تند و تلخ دارد و در سال ۲۰۰۸ تولید شده است. در ظرف آن نیز ریزه کاری‌ هایی با طلا دیده می‌ شود که نشان دهنده قدرت، دوام، ماندگاری و تجملات می‌ باشد.

دیور هوم اینتنس

عطر مردانه دیگری که رقم بالایی از فروش را به خودش اختصاص داده است دیور هوم اینتنس می‌ باشد که محصول سال ۲۰۰۷ است. این عطر رایحه‌ای بسیار دلفریب، گیرا، شیرین و گرم دارد، به طور که توانسته است رضایت بسیاری از آقایان سخت پسند و شیک پوش را به خود جلب کند و در حال حاضر جز پرطرفدارترین عطرها باشد که به ویژه برای فصل‌ های سرد پاییز و زمستان مناسب است.

دیور ساواج

دیور ساواج سال ۲۰۱۵ تولید شده است، رایحه آن تند و گرم است و نوعی عطر مردانه کاملاً سلطنتی محسوب می‌ شود. این عطر لقب یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه را به خود اختصاص داده است و چون قابلیت پخش بوی بسیار خوبی دارد، تنها با یک بار اسپری مدت‌ ها بر روی لباس شما خواهد ماند. با استفاده از آن شما همزمان بوی عنبر، نارنج و فلفل سیچوان را استشمام خواهید کرد. ترکیبات این عطر همگی گرماببخش و تند هستند و انرژی، نشاط و شادابی مصرف کنندگان را افزایش می‌ دهند.

تق هرمس پروفیوم

عطر مردانه دیگری که در لیست پرفروش‌ ترین عطرهای جهان قرار گرفته است، تق هرمس پرفیوم است. این عطر رایحه آسمانی و منحصر به فرد دارد، یعنی بوی آن به گونه‌ای است که بسیاری از سلیقه‌ ها را راضی نگه می‌دارد. عطر تق هرمس پرفیوم در سال ۲۰۰۸ تولید شده است و به گونه‌ای می‌ باشد که چگالی و گرمای چوب را با نرمی لوبان و درخشش گیاه شیسو در یکدیگر آمیخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان